Rekene mine gjemmer seg

Har to stk kloreker i 54-literen. Mesteparten av tiden enten ligger de gjemt i egne huler som de har gravd ut under rota mi, eller ligger de i hulene mine. Ser ut til at de trives, den ene bytta nettopp skall. Ser ut som om at de er litt redd for de andre fiskene jeg har.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre for at de skal være litt mer fremme ?
Det er naturlig for rekene å gjemme seg. Særlig hvis det er fisk der, som gaper høyt nok til å spise dem.
Jøss, flere som er oppe langt på natt

Hm. Skulle ikke tro at fiskene mine er store nok til å spise de... Har også en 19 liter. Noen som har forslag til fisk jeg kunne hatt sammen med de rekene der, uten at det kom til noen konflikter...
har du aldri hørt utrykket "tøff som en reke"?

Reker er noen feige skapninger, gjemmer som seg veldig fort. Trudde selv at alle rekene mine døde for meg her for jeg måtte ta i bruk reke-karet til molly yngel og har ikke sett en reke på to uker, men når jeg skrudde på lyset i stad så så jeg tre reker, hver på tre cm, som ble mobbet av molly-yngelen på knapt 5 mm...
Ikke akuratt noen gladiatorer disse rekene:P
Freddy Gillund-Paulsen
Har to stk kloreker i 54-literen. Mesteparten av tiden enten ligger de gjemt i egne huler som de har gravd ut under rota mi, eller ligger de i hulene mine. Ser ut til at de trives, den ene bytta nettopp skall. Ser ut som om at de er litt redd for de andre fiskene jeg har. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for at de skal være litt mer fremme ?

Tilkall reke-politiet!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap