Biereker i akvariet

at jeg lurer på om jeg kan ha biereker i mitt 13 liter plastakvarium.
har siklet etter disse i snart to uker(ble forelsket ved første øyekast)
jeg fikk også øye på at de ikke trengte mer en 10 liter så det jeg lurte på var om jeg som ikke har hatt reker før greier å få disse til og leve over,
har lite lyst på neocardina sp. og kirsebærreker side foreldra mine spurte om de kunne få noen til frokost hvis jeg fikk tak i.
og er det lett å få tak i biereker.har ikke sett noen anonser her AF.
Siden disse kan være både dyre og litt vanskeligere å få til enn feks kirsebærreke så ville jeg kanskje råde deg til å prøve deg på disse enklere først om du ikke har hatt reker før.

Ellers kan du jo høre hvilke arter din nærmeste dyreforretning har mulighet for å bestille. Ligger også en annonse her inne på Red Bee, men det var kanskje ikke disse du tenkte på?
vel har spurt i durebutikken og fant ut at hvis jeg skulle ha 6 reker måtte jeg ut med ca. 300 kr. ble litt dyrt for kirsebær reker.
vist det er de Tante Astrid snakker om så kommer du mye billigere ut med kirsebærreker enn med dem.
Du kan jo alltids prøve deg på Røde Krystallreker da, dem varier litt i pris men ligger stort sett mellom 30 og 50 kr stykk.....
guttn
vel har spurt i durebutikken og fant ut at hvis jeg skulle ha 6 reker måtte jeg ut med ca. 300 kr. ble litt dyrt for kirsebær reker.

detter er prisen for kirsebærreker her hvor jeg bor.
Det er mye billigere å kjøpe hos privatpersoner her på AF feks. Ta en titt under rubrikk, det ligger mange annonser om reker ute nå. På denne tiden av året er det ikke noe problem å sende heller.
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell Tellefsen
Reklame for plussmedlemskap