Erfaring med eplesnegler og kampfisk

For nokre månedar sidan bestilte eg meg 10 eplesneglar som eg skulle ha i eit 65-liters kar, saman med nokre guppyar og ein kampfisk. Ein etter ein forsvant sneglane, og godt 2 veker etter at eg hadde fått sneglane, var det ikkje ein einaste igjen. Men erfaringlaus med sneglar som eg var, trakk eg lett på skuldrene og teinkte at det sikkert var eg som hadde gjort noko feil her.

For ei veke sidan drista eg meg til å forsøka på eplesneglane igjen, og bestilte denne gongen 20 stk (10 blå og 10 rosa), og det vart nett same leksa som sist - ein etter ein forsvant dei. Lite skjønte eg, for denne gongen hadde eg utstyrt meg med måleutstyr, og alle vatnverdiane var som dei skulle, og eg vart endå vissare.

Tilfeldigvis fant eg ut at eg skulle ta eit vatnbyte i sneglekaret istad - og der fant eg syndaren; min kjære kampfisk, Roy Orbison, svømmandes meget fornøygd rundt i karet - med 1 stk panisk eplesnegl hengande ut av munnen!

Har no renska karet for eplesneglar og hatt dei opp i 125-literen min, i håp om at dei overlev der. Men på den an side, så har eg lest snegle-delen av forumet både opp og ned, og kan ikkje hugsa å ha sett noko om at kampfiskar og sneglar ikkje går saman. Er dette vanleg, eller er det berre min som har fått smaken på franske små-rettar?
Dei minste sneglane var ca 0,5-1 cm over skalet.
har noe større eplesnegler sammen med min kampfisk,
samt ett lass med sandsnegler,
gutten enser dem ikke engang...
Samme her, kampfisken bryr seg ikke om sneglene, men er det noe jeg har lært så er det at disse er individualister og dessuten ganske glupe. Kanskje jeg skal skvise noen pestsnegler og se om min også tar hintet. Ikke så dumt å ha en sneglespisende kampfisk vil jeg tro.
Nei, sneglespisande kampfisk har sikkert sine fordelar det - hadde det berre ikkje vore for at eplesneglane mine stod høgst på menyen. Hadde store planar om at 22-literen skulle husa kampfisken + nokre eplesneglar når den var ferdig innkjørt, men den gong ei. :o)
Så kjipt da Jeg hadde kampfisk sammen med en eplesnegle, og kampfisken brydde seg ikke i det hele tatt, men det var en ganske stor snegle... Kanskje prøv med noen som er litt større? Eneste ulempen da er at de er ganske gamle, og lever ikke så lenge som om du kjøper dem små...
Jeg sluttet å ha kampfisk og eplesnegler sammen da jeg oppdaget at de fine tentaklene til sneglene alltid forsvant etter kort tid.
Tilfeldig bekjentskap
© Ole Petter Bjørling
Reklame for plussmedlemskap