Snegle babyer:)

har for ikke lenge siden fått noen eplesnegler i karet mitt. det var en gul og noen lilla. nå har det kommet noen gule babyer i karet mitt. kan de skifte farge eller forblir de gule?!

De blir den samme fargen som foreldrene er, så hvis foreldrene er gule, og babyene ser garantert gule ut når de klekkes, forblir de gule.
oj. oki. det var jo veldig rart da:P
siden jeg bare har en gul. har kommet sikkert snart 50 stk, men men er gøy å se på alle de små prikkene rundt i karet
Hvilke andre farger har du da? Hvis du har f.eks. en hvit så blir sneglene dine mest sannsynelig lysegule eller kanskje hvit med gul kropp eller omvendt. Kanskje du får øye på striper på de små når de vokser litt.
har bare lilla (ganske mørk). ellers den ene gule da
Da dukker det nok opp en stripe eller to på dem når de blir større
ohh. gleder meg takk skal du ha
Hvis du har fått krysning av lilla og gule kan du få rent gule, gule med lilla striper og rent lilla. Hvis det kommer striper på de så vil du se at de har noen små mørke prikker i skallet. Det er det som er så spennende med snegler som krysser seg at det blir så mange farger.
stili. blir spennende å se fremover da. har bare kommet en av 5 klaser. så blir mye å se på fremover nå da
har nå fått 3 klumper til med babyer og snart 3 som er ferdig født.. er snart fult i akvarie mitt med små gule flekker nå
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap