Rød krystall reker

Hei,

Ny på forumet, eller har vært her en stund men ikke registrert meg enda.

Tenkte å stille noen spørsmål siden jeg ikke har noe kunnskap ang. Røde krystall reker.

Jeg har ett 40liters akvarium stående på kontor pulten min, akkurat nå er det bare sten formasjoner og grus som er i det. Vannet er godt innkjørt med tidligere planter og har gode vann verdier. Ellers god utvendig pumpe og lys fra nano saltvanns kar på 10.000K.

Lurte på om dette kunne bli ett godt hjem for en 5\10 røde krystall reker? Samt noe mose etc.

Er det noe spesielt jeg trenger å vite om arten, er den vanskelig å holde, kan den overleve sammen med golden malawier eller vil de ende opp med å spise dem?

Takker for svar.

Vil bare ligge til at jeg ønsker også å få ett lite drett på disse rekene i framtiden... Viser det seg at de har det best uten fisk vil de få karet for seg selv, det er såpass lite at jeg tror ikke jeg kan ha noe større i det.
Kan ikke svare på alle spørsmålene dine, men kan ihvertfall garantere at golden vil spise de, samt de fleste andre fisk. Passer de i munnen blir de mat. I enkelte tilfeller så sørger også fisken for at de passer i munnen ved å rive de fra hverandre først. Ingen god idè altså

Regner med at du har fått med deg informasjonen fra basen, men her er den uansett. I tillegg er det mye bra informasjon å finne om reker på denne siden. Leser du tysk er det en side dedikert til denne arten her.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap