Svart og hvit krystall reke.

i dag kjøpte jeg 10 svart og hvit krystall reker.
er dette det samme som humle reke?
drettes denne reke typen likt som kirsebærrekene der gjør jeg ingenting utenom å ha litt kalk i vannet?
Svart krystallreke er vel den naturlige fargevarianten av rød og hvit krystallreke. Disse er vel i slekt med humlereka, men ikke samme art.

De drettes på samme måte som kirsebærreker ja, men trenger ikke kalk i vannet. Disse liker bløtt vann. Du kan se på profilen for rød krystallreke, siden det er samme art, bare forskjellig farge, har disse samme krav til vannkvalitet.
ElinH
Svart krystallreke er vel den naturlige fargevarianten av rød og hvit krystallreke. Disse er vel i slekt med humlereka, men ikke samme art. De drettes på samme måte som kirsebærreker ja, men trenger ikke kalk i vannet. Disse liker bløtt vann. Du kan se på profilen for rød krystallreke, siden det er samme art, bare forskjellig farge, har disse samme krav til vannkvalitet.

okey tenkte det var greit med litt kalk i vannet jeg for skallet sin del, skal slutte med det med en gang. tusen takk for et flott svar nok en gang Elin.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap