Snegler/reker og tropica aquacare

Hvordan er det med snegler/reker og Tropica Aquacare vanlig og + varianten. Tåler de dette, eller skal jeg heller la være?
Har hørt at reker og plantenæring går dårlig sammen... Var noe med at plantenæringen kan hope seg opp i reka. Hmm husker egentlig ikke detaljene. Men det fikk meg til å ikke ville tilsette plantenæring i de karene jeg har reker
Hvordan er det med snegler da? Tenker på Kjempe eplesnegler, sebraeplesnegler og vanlige eplesnegler, posthornsnegler og jegersnegler?
Snegler tåler det fint
Enkelte reke-arter kan være litt mer sensitive enn andre, og da anbefales det ikke å bruke plantenæring i akvariet de er i. Dette kan du lese om på denne siden: www.petshrimp.com

Du finner det under menyvalget artikler og "How to keep dwarf shrimp"
mona o
Snegler tåler det fint:) Enkelte reke-arter kan være litt mer sensitive enn andre, og da anbefales det ikke å bruke plantenæring i akvariet de er i. Dette kan du lese om på denne siden: [URLBLOCK1] Du finner det under menyvalget artikler og "[URLBLOCK2]"

Flott! Ble litt redd for sneglene mine nå, men da fortsetter jeg og gjødsle plantene mine med god samvittighet
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap