- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Tommelfingerregel for gh og snegla?
Tommelfingerregel for gh og snegla?
Har ikkje peiling ka snegla eg har i akvarie, men dei (to stk) ser veldig "vanlige" ut..
ehh.. Flott når ein kan gi gode beskrivelsa altså
skallet er i alle fall heilt svart, og litt langt og spisst.
Nå etter nokre månadar, ser det ut som skallet blir kvitaktig og svakt/porøst i enden, der spissen er. Nå ligg GH på rudt 7-8, men den har vore litt lav ei stund før det. Rundt 3 kanskje.
Er det GH som har vore for lav til at dei kan vedlikeholda skalet sitt, eller kan det vere andre årsaker som gjer at det ser stygt ut i enden?
Ellers er dei andre vannverdiane på:
ph: ca7
nitrat: pleid å målt rundt 12mg/l
kh ca 1 - 2
ehh.. Flott når ein kan gi gode beskrivelsa altså
skallet er i alle fall heilt svart, og litt langt og spisst.
Nå etter nokre månadar, ser det ut som skallet blir kvitaktig og svakt/porøst i enden, der spissen er. Nå ligg GH på rudt 7-8, men den har vore litt lav ei stund før det. Rundt 3 kanskje.
Er det GH som har vore for lav til at dei kan vedlikeholda skalet sitt, eller kan det vere andre årsaker som gjer at det ser stygt ut i enden?
Ellers er dei andre vannverdiane på:
ph: ca7
nitrat: pleid å målt rundt 12mg/l
kh ca 1 - 2
Postet 11.01.09 kl 22:48
Postet 12.01.09 kl 15:31
Det kommer egentlig veldig an på hvilken snegle du har, men ut fra beskrivelsen så høres det ut som om den har behov for litt høyere gh. Du kan jo titte her og se om du finner sneglen din og hvilke krav den stiller til vannet
Postet 12.01.09 kl 18:09
Eg såg på den listo igår, men ingen av sneglane så ligna på mine.
Dei har samme farge på skalet som hårsneglen, men skalle/sneglahuse e mykje meir avlangt og spisst.
Og ingen av dei sneglane eg såg på på listo øve snegla, sto da nåke om GH. Der sto da nerre n/a..
Jeje..
Har heva Gh'en te 7-8 nå, så då får me sjå ka så skjer
Da har vel fiskane mine berre godt av og =)
Dei har samme farge på skalet som hårsneglen, men skalle/sneglahuse e mykje meir avlangt og spisst.
Og ingen av dei sneglane eg såg på på listo øve snegla, sto da nåke om GH. Der sto da nerre n/a..
Jeje..
Har heva Gh'en te 7-8 nå, så då får me sjå ka så skjer
Da har vel fiskane mine berre godt av og =)
Postet 12.01.09 kl 21:44
Postet 12.01.09 kl 21:47
Postet 12.01.09 kl 22:21
Endret: 12.01.09 kl 22:25