28l

jeg har et akvarium på 28l som jeg har svarte krystal reker, filteret er et eheim 2008 kjøpte dette til 60l tror det er beregnet for akvarium opp til 90l, har prøvd så godt det lar seg gjøre å gjøre denne pumpa rekesikke med tips jeg har fått her inne, har surret filtervatten fra fluval pumpene rundt innsuget på pumpa, men er usikker på om dette holder har prøvd å finne produkt omtale på denne pumpen, men den er vanskelig å finne, er det noen som kan hjelpe meg med å finne denne produkt omtalen?
Jeg ville heller brukt en bit filtervamp enn filtervatt, siden sistnevnte går tett utrolig raskt. Filtersvampen kan du skjære til slik at du bare stikker den innpå innsuget, og da holder den seg der pga suget.
det er svamp jeg bruker beklager min skrivefeil der bare jeg som ikke tenkte over hva jeg skrev.
men er det ingen som kan hjelpe meg med spørsålet mitt?
Jeg klarer ikke å finne noen produktomtale av eheim 2008. Er du sikker på at det er skrevet en?
ElinH
Jeg klarer ikke å finne noen produktomtale av eheim 2008. Er du sikker på at det er skrevet en?

nei det er jeg ikke sikker på, trodde alle pumpene til eheim hadde en produkt omtale jeg...
ja ja jeg får satse på at det holder, har bestilt en fluval 2+ som jeg skal modesifere, tror du den blir for kraftig til min lille 28l?
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap