Blue pearl reker???

Hei går Blue pearl reker sammen med: Guppy,Neon Tetra,platy og eple snegler?
Rekeyngel vil i hvert fall bli et godt mellommåltid for fiskene. Siden guppy også er sett ta voksne reker, kan til og med voksne reker være i faresonen, men det er ikke sikkert. Her er det mye usikkerhet ute å går.

Det som er sikkert er at om du ønsker at rekene skal formere seg, er denne blandingen dårlig
Kan jeg ha den med Guppy YNGEL?
Jeg har aldri prøvd så jeg vet ikke. Nyfødte guppyyngel bør jo gå bra, men de er ikke særlig gamle de heller før de er store nok til å ta rekeyngel.
Vet,men jeg har ett 60l med slørhaler,og ett 60l til med : Neon Tetra,guppy,platy og eple snegler, og så har jeg noe som heter Aqua boks,har yngelen der,de ble født på onsdag. Kan yngele dø av 1-2 Blue pearl reker oppi der?
olli
Vet,men jeg har ett 60l med slørhaler,og ett 60l til med : Neon Tetra,guppy,platy og eple snegler, og så har jeg noe som heter Aqua boks,har yngelen der,de ble født på onsdag. Kan yngele dø av 1-2 Blue pearl reker oppi der?

Det er ikke rekene som kommer til å spise Guppyene, men omvendt. Så du kan trykt ha rekene i lag med Guppy-yngel en stund.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap