Hvordan få yngel på kirsebær reker?

noen som har lit fakta å delame meg omkosen du yngle på kisebærreker
Du trenger en liten gruppe med reker.Mest sannsynlig er det begge kjønn i denne gruppa,og når de blir store nok vil det komme rekeyngel av seg selv.
De liker mose der de kan hvile og finne mat,og så er det en fordel å ikke ha fisk i karet som spiser reker.
Ok
har en grupe på 5stk så det geranterte e to hue
å to haner for huene vokse fortast å så har huå en mye mørkare rødfarge å hanen mye lysere så det e en store me lite fergertror det e en han
Mose
om det e mose du plokei skogen
Nei, det er snakk om feks javamose... Dette er akvarieplanter, og noe man kjøper. Finner ikke det i skogen. Javamose er som sagt den vanligste, men finnes mange flere som egner seg også...
Ok
forslag te å få sjupt sont :P
se på rubrikk her på forumet. Mange som selger mose og annet du trenger hele tiden

Er ikke så mange fra Sandnes her på forumet, så du bør prøve å skrive litt mindre dialekt. Så slipper slike som meg som har flyttet ut å oversette..

for eksempen: "Har noen forslag til hvor jeg får kjøpt slikt?"

Ikke undervurder oss da,når det gjelder dialekt
Nei det skal jeg ikke gøre jeg skriver på bokmål nå ;)
å sjikte ront i databasen å fantut at jag hadde son der mose men kosen sprerdet seg ??
Kan du prøve å skrive forståelig, er du snill?? Vil du ha svar, så må du skjerpe skrivingen litt. Man skriver ikke sånn man uttaler ting. Hadde alle gjort det, hadde vi sittet her som spørsmålstegn hele gjengen....
Eg slide me å skriva å gør mit besta !
jeg skriver heller på bokmål tror jeg :P
det jeg lurte på er kosen dise sprerseg dene mosen ??enklere å forstå
Sprer seg
Java mosen vokser sakte og sprer seg ettersom den vokser. er lite og gjøre med, men du kan prøve og feste javamosen i middels store "dotter" med noe mellomrom, så etter en stund har de vokst seg ut og grodd sammen.
mona o
Kan du prøve å skrive forståelig, er du snill?? Vil du ha svar, så må du skjerpe skrivingen litt. Man skriver ikke sånn man uttaler ting. Hadde alle gjort det, hadde vi sittet her som spørsmålstegn hele gjengen....

Beklager ot. Men, det hadde vert ett stilig syn da
Christoffer Helland
va mener du ?

Om alle hadde skrevet på dialekt. hehe. Beklager ot, men kunne ikke la være...
Yes
yngel på kisebærrekene min jippi :P
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap