Egg fra sebrasnegle?

Ser i karet mitt at det stadig dukker opp små, hvite "baller" rundt om i karet. på glasset, på kokosnøtthulene etc. Kan dette faktisk være sebrasnegle egg? eller i karet har jeg reker, sommerfuglciklider, pansermalle og L144 så det kan ikke være noen av dem. I tillegg kan det ikke være mugg da de ikke "vokser" i omfang.

Er det noen her som har erfaring med hvor lenge det går før eggene klekkes etc? om det er lett å få dem til å vokse opp eller om det krever noe ekstra? er det en snegle inne i hvert "eggball"?

Dette ble mange spørsmål men jeg finner så lite info om oppdrett på denne sneglen

Håper noe her kan hjelpe meg ^^
Hei
Du kan nok glemme at de klekkes i karet ditt ja.. Jeg har også mange, men de krever brakkvann for å klekkes. Men du sier eggball? Hva er det? mine legger kun en liten hvit prikk av et egg, som aldri klekkes.
ja det er vel kanskje en hvit prikk, var vel heller i mangel av et bedre ord siden jeg ikke visste om det var et eller flere egg ^^ men har funnet en del info nå på engelske sider og det ser nok ut til at det er håpløst:P
De hvite prikkene er nok bare du må venne deg til ja når du har sebrasnegler
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap