Tar kloreker pestsnegler?

Ja, som overskriften sier, gjør de det? Noen erfaringer?
Jepp!

Hos oss tardem alt av snegler..
Da er det jo greit!
Får putte noen fra det store karet over i 60 liter'n for litt etegilde *flirer*

Men, alt av snegler? Jeg har mine sammen med eplesnegler, humlesnegler, sandsnegler og sulawesi'er og det går helt finfint..!
Hehehe jepp, jeg har snegledilla
De har forsynt seg med sandsneglene våre.. og eplesneglene måtte jeg redde. Men de må sikkert først få smaken på de vettu. F.eks når en dør. Og så får de blod på tann tror jeg....
men kan jo være individ forskjeller på de som på alt anna.
Har hatt noen eplesnegler som har tatt kvelden, og rekene har tatt de, men ikke de som lever. Døde fisk tar de og..
Ja, du ser det hvis det blir et problem
Nå skal det sies at de var gamle og lukket hadde begynt å bli slapt på de som gikk i det karet. Har ikke turt å putte noen av de andre i ennå
Hehehe skjønner
Men nå forer jeg mine ganske godt da, eller jeg forer Coryene mine, men rekene syns Corymat er snadder så da er det jo bare å slenge oppi litt ekstra
Snegletygging er ikke et problem her ihvertfall, så da får vi håpe at de tar pestsneglene i rekekaret (63 liter)
Jeg har klorekene mine i eget kar, men det går to eplesnegler oppi der for å spise BGA. De har fått gå helt i fred faktisk, mens pestsnegler blir fortært fortløpende. Det er virkelig snadder for rekene.
Flott, takker for svar
Da er det noen reker som skal flyttes! De kommer nok til å kose seg og bli fete, nesten som å komme til seters :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap