Snegler i fiskebolle

jeg har fått lånt meg en fiskebolle uten noen ting til. og lurte på om jeg kan bruke denne til å ha snegler og reker i. har tengt å legg Myggnetting over hullet slik at jeg ungår å få snegler i heile huset.

jeg har også et 63 liter kar med 5 Mollydalmantiner. 1 Sølv platyer. 5 kinesisk algespiser. og 1 kisebær reker 2 Golden nugget som er mine favoriter. en knurre malle.. kan jeg ha de nedi hær?? Eller blir det veldig fult?
Snegler overlever ganske mye , men hvis du skal ha dem i en bolle må du jo da skifte vann hyppig , en gang om dagen si værste fall hver andre dag.

Hadde lyst på bolle selv en stund , men har slått fra meg den tanken pga at arbeidet det er og holde en hyggelig miljø i en bolle.

Mvh

Robin
kan jeg putte di i 63 literen da uten at de bli spist osv
Inaktiv bruker
kommer ann på hvor mange liter den bolla er på da, viss den er liten ville jeg bare hatt noen oppi viss den er sån passe stor ville jeg tatt litt meir oppi og det kommer ann på kor store alle sneglene er da, viss dei er veldig store ville jeg ikke ha gjort det.
Inaktiv bruker
kanskje i akvariet så lenge det ikkje er snegle spiserer der oppi da
Husk at det ikke er noe pompe osv i bollen (enda). kan rekene vær nedi dær da??
Trur jeg har bestemt meg på at alt havner i akvariet :P. men tar i mot forslag til bollen
Hvis du sier hvor stor bollen er er det litt lettere å komme med tips.
Da ville jeg ikke brukt den til annet enn yngel, reker eller småsnegler. Og enten må du ha filter eller så må du bytte 25%-50% hver dag, avhengig av hvor mye og ofte du forer. Hvis du har masse hurtigvoksende planter hjelper det på vannverdiene.
så 15 i en bålle går bra vist æ sjifte 50% vann vær dag
15 hva? Yngel? Ja, det går bra så lenge de er små.
reker. sneglene går i 63 literen.. men reken som er i 63 litern lever jo enda men trur molly fiskene driv å prøve å fange den
Ja, 15 reker går bra, men gi dem litt javamose å pille på
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap