Kampfisk og sebraeplesnegler sammen?

Kan jeg ha sebrasnegler og kampfisk i samme kar?
jeg har hatt kampfisk og eplesnegle i samme akvarium. ingen suksess, kampfisken nappet i snegla og dyttet den av veggen når den skulle opp for å puste. snegle har nå flyttet til mitt andre akvarium, og er langt lykkeligere.
Jeg har også eplesnegle og kampfisk. Ikke merket noen uoverenstemmelse enda.

Sneglen opp for å puste?

-Tim
ja, eller puste og puste, den vandrer opp til toppen av bollen innimellom og åpner munnen i hvertfall, enkelte ganger fisker den flakfor med "følehornene"
Appropo. Ett par av mine har gjort en rar manøver. De har klateret opp en plass og så sluppet seg til bunnen igjen....Hva driver de med?

-Tim
Tror det er individuelt fra kampfisk til kampfisk.. En av mine kverket effektivt ti medium epler i løpet av en dag jeg var på jobb..
ikke vet jeg..... men mine gjør det samme. Kanskje det bare er latskap, nå gidder jeg ikke å gå lengre liksom.... Eller kanskje det er en slags lek.... ikke sikker, men tydeligvis normal oppførsel siden mine og din gjør det
Lykke
ikke vet jeg..... men mine gjør det samme. Kanskje det bare er latskap, nå gidder jeg ikke å gå lengre liksom.... :-) Eller kanskje det er en slags lek.... ikke sikker, men tydeligvis normal oppførsel siden mine og din gjør det :-)

Godt å høre

-Tim
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap