Jeg kjøpte et akvarium i dag, og med det fulgte det visst en liten reke. o_O Den lever ennå, men jeg har ingen akvarier med innkjørte filter og kan ingenting om reker. Ikke vet jeg hva sånne spiser heller... Hva gjør jeg?
hæ. hvordan i alverden kunne den dukke opp når du har kjøpt nytt akvariet.. mystisk.. hehe.. den spiser vanlig fiskemat rester og alger og sånn tipper jeg.. du kunne jo satt den i en bolle kanskje til i morgen for så og finne ett midlertidig hjem til du kan få den igjen om du skal ha den. men den bør jo være i en liten gruppe for å trives da. eller levere den tilbake til butikken i morgen kanskje..
men jeg er ikke sikker på om den overlever i en bolle, så det får noen andre svare på. siden det ikke er pumpe oppi der mener jeg..
Det var et brukt akvarium. :P De jeg kjøpte det av hadde tatt det ned i går kveld, så det er ikke så rart den overlevde. Og nå har jeg funnet enda en...
Puttet begge rekene i en liten bolle i går med litt planter. Den ene døde i natt, men den andre virker frisk og rask ennå... Tror dere dyrebutikken vil ta imot den selv om jeg ikke vet hvilken art det er?