Reke på villspor

Jeg kjøpte et akvarium i dag, og med det fulgte det visst en liten reke. o_O Den lever ennå, men jeg har ingen akvarier med innkjørte filter og kan ingenting om reker. Ikke vet jeg hva sånne spiser heller... Hva gjør jeg?
hæ. hvordan i alverden kunne den dukke opp når du har kjøpt nytt akvariet.. mystisk.. hehe.. den spiser vanlig fiskemat rester og alger og sånn tipper jeg.. du kunne jo satt den i en bolle kanskje til i morgen for så og finne ett midlertidig hjem til du kan få den igjen om du skal ha den. men den bør jo være i en liten gruppe for å trives da. eller levere den tilbake til butikken i morgen kanskje..

men jeg er ikke sikker på om den overlever i en bolle, så det får noen andre svare på. siden det ikke er pumpe oppi der mener jeg..
Det var et brukt akvarium. :P De jeg kjøpte det av hadde tatt det ned i går kveld, så det er ikke så rart den overlevde. Og nå har jeg funnet enda en...
Puttet begge rekene i en liten bolle i går med litt planter. Den ene døde i natt, men den andre virker frisk og rask ennå... Tror dere dyrebutikken vil ta imot den selv om jeg ikke vet hvilken art det er?
tja.. du kan jo høre med de vetfall..
De her jeg bor hadde gjort det..
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap