Gaaad for en formering da...

Ja pestsnegler.. Huff. Det er jo helt sinnsykt jo.. ser nesten ikke inn i karet etter 3 uker uten plukking.. Huffamei... Noen som vet om praktbotia spiser sandsnegler og eller? Tror jeg trenger en som kan komme på sydenferie i mitt akvarie.. hehe
Inaktiv bruker
hehe ekke alltid like greit nei dem tar det dem finner det dem, men ikke hvis dem får annen mat på menyen, så dropp foringa hvis du skal la dem eta snegler

husk at p botia er en stimfisk. trives ikke veldig godt alene
Inaktiv bruker
jeg sa "dem" gjorde jeg ikke leifen?:P
vegar haugerud
jeg sa "dem" gjorde jeg ikke leifen?:P

han skrev
Noen som vet om praktbotia spiser sandsnegler og eller?

det er en tall, eller?

flere botiaer er FLER tall hehe
Inaktiv bruker
ja, men du siterte teksten min
vegar haugerud
ja, men du siterte teksten min;)

nei... se en gang til......... hehe
Vet det er stimfisk. men vet og at det ikke er tingen i mitt kar, da jeg ikke kan stoppe foring grunnert at jeg har diskus. Å de må ha mat hvær dag og flere ganger for dagen så den kan jeg egentlig glemme tror jeg..

(hvis noen vil lage seg snegle suppe eller snegle biff er det bare å komme å forsyne seg )
Bente-Bent
Vet det er stimfisk. men vet og at det ikke er tingen i mitt kar, da jeg ikke kan stoppe foring grunnert at jeg har diskus. Å de må ha mat hvær dag og flere ganger for dagen så den kan jeg egentlig glemme tror jeg.. (hvis noen vil lage seg snegle suppe eller snegle biff er det bare å komme å forsyne seg ;))

Jeg har selv stort sett corydoras og har brukt ... for utrydding av pestsnegler..
en kongo dvergmunnruger. Den er liten, rolig og ENORMT effektiv. Renser glatt et karr på 100L på et døyn for pestsnegler. Men desverre falt min nabo, siggi for disse munnrugerne.... Og da vet du hvordan det gikk når HAN har en snill nabo selv... Hehe. Nå har han et artskar med borti 10 stk og yngel. Han bare forguder dem ;-O

Anbefales på det sterkeste om du har karr som den kan gå i....

LOFFA
loffa
[QUOTE=Bente-Bent]Vet det er stimfisk. men vet og at det ikke er tingen i mitt kar, da jeg ikke kan stoppe foring grunnert at jeg har diskus. Å de må ha mat hvær dag og flere ganger for dagen så den kan jeg egentlig glemme tror jeg.. (hvis noen vil lage seg snegle suppe eller snegle biff er det bare å komme å forsyne seg ;))

Jeg har selv stort sett corydoras og har brukt ... for utrydding av pestsnegler..
en kongo dvergmunnruger. Den er liten, rolig og ENORMT effektiv. Renser glatt et karr på 100L på et døyn for pestsnegler. Men desverre falt min nabo, siggi for disse munnrugerne.... Og da vet du hvordan det gikk når HAN har en snill nabo selv... Hehe. Nå har han et artskar med borti 10 stk og yngel. Han bare forguder dem ;-O

Anbefales på det sterkeste om du har karr som den kan gå i....LOFFA

Mener du noe spesielt med det? Krever den noe spessielt?
Bente-Bent
[QUOTE=loffa][QUOTE=Bente-Bent]Vet det er stimfisk. men vet og at det ikke er tingen i mitt kar, da jeg ikke kan stoppe foring grunnert at jeg har diskus. Å de må ha mat hvær dag og flere ganger for dagen så den kan jeg egentlig glemme tror jeg.. (hvis noen vil lage seg snegle suppe eller snegle biff er det bare å komme å forsyne seg ;))

Anbefales på det sterkeste om du har karr som den kan gå i....LOFFA

Mener du noe spesielt med det? Krever den noe spessielt?

Nei, tenkte på det er en ciklide, selv om den er forholdsvis liten. Har et ciklidekar selv i stua med div ciklider og det dem har plass til i munn går som regel ned. Små tetra etc. Var helst det jeg tenkte på. Ta en titt i basen på:
Kongo dvergmunnruger. Flott liten og effektiv skapning. Skal prøve å få tak i meg et par jeg også. Tror iallefall dem har dem i Moss. Litt dyre til å være små ciklider, men verdt hver krone. Mener de lå på ca 90 kr pr stk
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap