Weeee! eg har fått tylomelania sp. yellow baby!

Oppdaga nettopp ein liten Tylomelania sp. Yellow babysnegle i akvariet! Har jo håpa på at dei skulle formeire seg, men trudde det var for tidleg enda sidan det ikkje er såååå lenge sidan eg kjøpte 4stk. Ikkje visste eg om det var ein av kvart kjønn der heller, men tydelegvis er det visst det! Den er ca. 1cm + stor så er nok ikkje akkurat nyfødt. Men er så godt beplanta i akvariet at det ikkje er lett å få auge på den.
Nokon som veit litt om denne sneglen? Kor lang tid går det vanlegvis mellom kvart egg, og legger dei kun eit om gongen? Evt. kvar bør eg sjå for å sjekke etter egg?
Åh, det er så spennande med desse sneglane, for Tylomelania sp. er ein så utruleg vakker snegle som eg gjerne vil ha fleire av. Trur eg må vurdere enda eit akvarie snart, gitt...
Er det noko eg bør tenke på til denne lille tassen? Har catappa blader i akvariet. Ligger mineralstein der inne, og fòrar med fiskefòr + rekefòr (er ein del andre bebuarar inni 180l også...). Legger periodevis inn agurk, som er kjempepopulært! Har prøvd squash, men det var ingen interessert i. Erter har eg også prøvd, med samme nedslåande resultat. Så går i agurk her.
Gratulerer med smått.

Det er en flott art du har anskaffet deg, som det liksom er noe med.
Disse legger ikke egg men føder levende.
Se i artsbasen for info. Ellers er det mye nyttig å lese/lære hvis du leser Heidi's tråd her i forumet.
Gratulerer med småttiser. I og med at du fikk småttiser så fort så var nok sneglene befruktet før du fikk tak i den. Den føder en unge pr måned. den kommer ut i en hvit sekk som mora spiser opp og inni der ligger en fiks ferdig sulle. Nå klarer den seg helt selv. Hvis mora har lagret sæd så kan du få flere sullebabyer fremover men først mellom 14-30 dager. De småttisene er veldig aktive og er høyt og lavt i karet....De elsker kokt gulrot, novo prawn, wafer mix og spirulina stiks ja stort sett det meste. Catappablader er veldig bra for de ja....Lykke til...og gjerne noen bilder....takk
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap