Caridina cf. propinqua - orange dvergreke

Noen som har info om denne reken? kjøpte den idag, men er svært lite info føler jeg.

noen som har denne? oppdrett?
Hei!
De er vanskelige å få til å oppdrette og trenger brakkvann, men fine er de ihvertfall.

Gratulerer med nye reker.

Her har du info fra akvariereker.no:

Link:http://akvariereker.no/ds_product_info.php/cPath/22/products_id/316
Takk for gode svar på trådene mine. har nettopp begynt å interessere meg litt for disse små rare skapningene.

kjøpte som sagt 7 stk reker i butikken i går. De ble solgt som orange dvergreker. er alle orange dvergreker orange?
jeg spør fordi mine reker minner mer om Crystal Red (Caridina cf. cantonensis) klasse c. De er røde og hvite, samt noen f som ike hadde fått farge.

har ikke mulighet til å ta bilde enda, men de ser som sagt ut som crystal red...

kan vel ikke være slik orange dvergreke da? butikken som har tatt feil? vil bare nevne at det er en butikk jeg virkelig trives i. flott service og rgeit utvalg til å være ålesund..
Når butikker selger reker kan du få rekemix eller reke x!
De du har kjøpt er meget mulig crs ja.. rød krystall reke eller svart krystall reke med veldig dårlig grad.

Oransje reker kan ha forskjellig grad på fargen som med alle reker. Mindre bra farger eller bra farger. Knalloransje eller transparent.

Men reker er gøy og dekorativt, de renser karet ditt for alger.

Nå må du bare kjøpe flere kar til alle reke sortene

God jul
plutselig var alle 7 rekene borte. fant ingen døde heller. lurer på om det kan være plecoene som har fått seg et fest måltid.

irriterende.
Reker
lengesiden du sjekka filteret?? har mine sammen med ancistrus, og de blir ikke spist av de, men filteret har spist noken.. dermed ble det montert på blåfiltersvamp på innsuget,.
dernest er brusdalsvannet lite egnet for reker, mega lav gh og kh.. så den bør justeres litt,.

Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap