Eplesneglebabyer salgsstørrelse og pris?

Inaktiv bruker
Har omkring 60 små eplesnegle babyer gående i stuekaret, og de vokser jevnt og trutt. Vet at mine vannverdier ikke er optimale for de i lengden, da jeg har litt surere og bløtere vann enn de bør ha for å trives mht. skallene. Derfor tror jeg det beste vil være om de fikk nye hjem så snart de når salgsklar størrelse - men hva er nå det for eplesnegler?

Disse små er rundt 1 cm i lengden nå, og lurte på om de kanskje kunne være klare til å ta med på auksjonen til klubben først i mai. Hva tar man for sånne små? Har ikke peiling på noen av delene, så fint med litt feedback fra dere som har solgt sånne før.

På forhånd takk!
Når dem er så små så kan du ta 5 kroner stykk. Det går helt fint å selge dem på den størrelsen. Voksne kan du ta 20 kroner for og de midt imellom 10 kroner. Det er de prisene jeg har ihvertfall. Hvis dem vil kjøpe flere så kan du gi dem litt rabatt.
Du kan ta 10kr stk.
Det er hvad vi alle tager for eplesnegle herinde på AF også de på 1cm str.
I forretningerne selger de sådanne små til 40 kr.
Jeg ville begynde at selge mine v. 1cm da de da lever lengere og dem som kjøber har glede af sneglerne lengere. Noen ønsker dog at de er størrer når de kjøber, så vokser de lidt forskjelligt, kann du jo også lage en "blandet" pose. Held og lykke med salget.
Inaktiv bruker
Takk for svar, alle sammen :)
Da lager jeg nok en annonse snarest
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Erik Telnes
Reklame for plussmedlemskap