Noe rart med eplesnegla mi?

noen som vet hva dette er?

[External Image]
Plussmedlem
Klarer ikke se hva det er, men ser vel ikke helt bra ut..?
nei gjør ikke det. har 5 stk av de og bare denne som er sånn. får ta knekken på`n da.
ikke drep den det er egg...
Plussmedlem
ciklidesyka
ikke drep den det er egg...

Under vann? Er du sikker?
ja dem jør det av og til for og tøme seg og det er ikke nokk vann
ciklidesyka
ja dem jør det av og til for og tøme seg og det er ikke nokk vann

Hæ? Hva mener du nå? Hva mener du med at det "ikke er nok vann"....? Det har vel ingenting å si.
Det ser også ut som det er plass nok OVER vann for sneglen å legge egg, for man ser luft over vannlinjen på bildet.

Jeg syns ikke det ser ut som egg i det hele tatt. Hverken form eller fasong er riktig og selve snegla ser nesten litt "soppaktig" ut...?
mona o
[QUOTE=ciklidesyka]ja dem jør det av og til for og tøme seg og det er ikke nokk vann

Hæ? Hva mener du nå? Hva mener du med at det "ikke er nok vann"....? Det har vel ingenting å si.
Det ser også ut som det er plass nok OVER vann for sneglen å legge egg, for man ser luft over vannlinjen på bildet.

Jeg syns ikke det ser ut som egg i det hele tatt. Hverken form eller fasong er riktig og selve snegla ser nesten litt "soppaktig" ut...?

oy skrev feil mente for mye vann....
er ca 2cm lufterom opp til kanten på akvarirt også har den jo hele armaruret også. har den i et glass med vann enda å den ser bra ut nå men skal følge med 2 dager til før jeg bestemmer meg hva jeg skal gjøre.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap