Nybakt rekemamma trenger råd :)

Inaktiv bruker
Har startet opp et minirekekar på 10 liter, med 15 kirsebærreker. Har godt innkjørt filter ... og tre planter. Hvor ofte skal jeg gi de reketablett? hver dag? de spiser vel alger også, så jeg er litt usikker. Mitt første rekekar! glad for tips Thanks!
en gang i uken.det gjør iallefall eg til red bee rekene mine og da spiser dei alger også,men vis du gir dei mat ver dag så vil dei ikke spise alger..
Plussmedlem
Nå som du har et rekekarr, vil jeg anbefale javamose på det sterkeste. Det er nesten et must til reker
Inaktiv bruker
Oki, takk for svar.
There should never be enough food in the tank where it sits for more than a few hours. I have some white pearl shrimps, and one way that I can tell whether they are getting enough food or not is just by looking at them. They are see-through, and I can see whether their digestive tract is filled with food or not. If I look around the aquarium and see many with empty digestive tracts, I put some more food in the tank. Sometimes I will go days without feeding them because I see that they are finding enough food on their own.
Tilfeldig bekjentskap
© Christian Berrum
Reklame for plussmedlemskap