Eplesnegler med vilke fisker?!

Heisann

Er litt nyskjerrig på ka eg kan ha sammen med eplesnegler av fisk,men som også lar sneglene være i fred.
Har nemlig 10 stk eplesnegler gående i 120 liter men den ser jo praktisk talt tom ut.
Alle tips trengs...
Litt nyskjerrig på om noen kjenner lunnet på sommerfugl ciklide ( Mikrogeophagus ramirezi ), klovne killi ( Pseudepiplatys annulatus ) eller kanskje Betta ( Betta channoides ). Dette er noen fisker eg har kikket på,men vet ikke om eg tørr sette dem sammen med eplesneglene mine,og har derfor ikke kjøpt fiskene.
Som sagt,alle tips og erfaringer ønskes...
Ingen av mine M.Ramirezi har vist noen som helst interesse for kjempeeplene de går sammen med, men det kan kanskje være individuelle forskjeller, ikke vet jeg.. Har hatt både oppdrettet og VF ramirezi sammen med de.. Oppdrettet ramirezi er etter min erfaring mer frempå og agressive i matfatet..(er sikkert hormoninjisert asisafisk)

De andre du nevner har jeg ingen erfaring med.

Dverggurami er helt utelukket som tankkamerater etter min erfaring.
Takk for svar
kindafishy
Mine M.Ramirezi har ikke vist noen som helst interesse for kjempeeplene de går sammen med, men det kan kanskje være individuelle forskjeller, ikke vet jeg.. De andre du nevner har jeg ingen erfaring med. Dverggurami er helt utelukket som tankkamerater etter min erfaring.

Ok. Hørest bra ut.
Vurderer nemlig Electrik blue av M.Ramirezi men har ikke tårt med tanke på prisen og visst dem er slem mot eplene,hehe.. Takker,da kan eg tenke enda litt..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap