Reker i oslo

Ønsker å skaffe meg noen reker, men kan noen fortelle meg hvor de kan kjøpes? Bor i oslo og har vært på akvariemagasinet og jan holt. Ønsker ikke kirsebær, amano eller sakura som tydelig er de vanligste. Handler oftest hos jan holth, men de har ikke noe annet inne nå, mens akvariemagasinet var det lite hyggelig hjelp å få. Noen her på forumet som kan hjelpe?
Søk på rubrikk av det som selges. Ellers er det akvarireker.no som sender.
Tam alna har som regel red bee og black bee også. Har hendt at de har noen litt mer spesielle typer som tigerreker etc.
Ikke så mange som har til salgs akkurat nå. De som har holder til et stykke unna Oslo, men må vel benytte det iom jeg ikke finner noe. Vurdert akvariereker.no også, men som sagt hadde jeg håpet på å finne i Oslo først. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom Tam Alna til uken. Takk for svar.
Vet ikke om hva de har på dyrego zoo Oslo city. De har fått mye skryt på folkemunn.
De hadde bare de samme sist jeg var innom de også. Kanskje noen oppdrettere leser tråden?
Jeg har massevis av kløreker jeg skal snart bli kvitt av...vel de jeg får tak i i karet. De formerer seg ekstremt hos meg så jeg gir dem bort....
På dyrego har de ihvertfall amanoreker og kirsebærreker.
kan jo høre med de omde kanskje får inn noe annet snart. Var de typene jeg ikke vil ha.
kan jo sjekke akvariereker.no om du ikke finne noe annet... prisene er jo ikke so billig da
alexandernk
Ønsker å skaffe meg noen reker, men kan noen fortelle meg hvor de kan kjøpes?

Jeg anbefaler at du venter et par måneder (da kan du brukte tiden på og spare opp litt mere penger til flere reker?) til været blir varmere ute. Når det er mildt nok, kan du bestille reker fra andre brukere her på AF fra heke landet! Det åpner seg masse muligheter så snart været tillater sending pr post, skjønner du

Jeg har kjøpt alle rekene mine på den måten her fra AF.
Mener jeg så noen slike i et akvarie på Oslo City for et par dager siden:
Jasså! Kanskje jeg ikke harvært nøye nok i letingen da. Må nesten bare høre med de igjen! Takk for tips
Nei, jeg så ikke etter reker. La bare merke til en slik tass i et kar. Aner ikke om det var flere der heller.
Skal prøve å stikke innom de en dag hvertfall. Tenkte også å prøve tam alna om de kanskje har. Noen andre på forumet som vet eller har oppdrett selv?
Så raskt over overskriften og lurte på hvorfor noen vil ha reker i solo... hehe

Har du lagt ut annonse under rubrikker og spurt etter reker som du vil ha? Aquamanias på Kløfta selger red crystal reker for 30 kr stk.

Har noen av disse selv, veldig pene og hardføre.
Oslo Zoosenter har stortsett alltid inne dvergreker av ulike slag, men har ikke vært selv og sett på en stund..
lgger annonse ute men ingen fra oslo området som har svart. Derfor forumtråd. Skal sjekke ut både aquamanias og oslo zoosenter bare jeg kommer hjem.
Tilfeldig bekjentskap
© Ola Hårek Rokoengen
Reklame for plussmedlemskap