Reker og snegler

hva er gjennom snitt prisen på reker og snegler i butikker,var på en buttikk idag,og de skulle ha 200 spenn for en rød reke,husker ikke navnet,på maks 1 cm,er det normal pris.
Hvilken sort reke var det da?

viss du vil ha reke, er det å anbefale kirsebær reke, eller krystallreke, yngler omtrent hele tiden butikkpris på de er vell rund 50-70kr avhengig av butikk, så vil anbefale deg å kjøpe de privat, da de kan koste mellom 5-25 kr pr stk
ok,noen som vet om det selges i trondheims området da,tam lade tar 199 for en reke,de hadde 3 typer, kan ikke si jeg husker navnet på dem,men en art var klart mye større enn den andre,
Jeg har kirsebær reker ..så bare ta deg en tur...
Inaktiv bruker
Da jeg jobbet på Torshov bilrekvisita på Lade, var jeg innom Tam hver dag! Det var før jeg fikk akvarium, men jeg så aldri at de hadde reker. :P
Da jeg jobbet på Torshov bilrekvisita på Lade, var jeg innom Tam hver dag! Det var før jeg fikk akvarium, men jeg så aldri at de hadde reker. :P

Æ kommer mæ fesk.. somethingweryfishy.wordpress.com

Da må du ta deg en tur på lade i dag,for de har 3 typer,tipper rundt 10 reker til sammen,var der igår kl 18-1830.

Heidi, stein birger har fått noen reker i butikken,hele 2 stk,på ca ja ikke godt og si ,må nesten har på forstørrelse glass for og se dem.

og jeg fant ut att saltvann skal jeg aldri ha,for noen priser,betaler ikke 2500 for en fisk på 5 cm. hehe
Inaktiv bruker
Larsern
[B]Da jeg jobbet på Torshov bilrekvisita på Lade, var jeg innom Tam hver dag! Det var før jeg fikk akvarium, men jeg så aldri at de hadde reker. :P Æ kommer mæ fesk.. somethingweryfishy.wordpress.com[/B] Da må du ta deg en tur på lade i dag,for de har 3 typer,tipper rundt 10 reker til sammen,var der igår kl 18-1830. Heidi, stein birger har fått noen reker i butikken,hele 2 stk,på ca ja ikke godt og si ,må nesten har på forstørrelse glass for og se dem. og jeg fant ut att saltvann skal jeg aldri ha,for noen priser,betaler ikke 2500 for en fisk på 5 cm. hehe

Jeg flyttet fra Trondheim i juni i fjor ;D heheh, så det blir en tur i sommer!
Gleder meg! Husker i julen 2010 da hadde de gule fiskene i storakvariet Ynglet.
Larsern
[B]Da jeg jobbet på Torshov bilrekvisita på Lade, var jeg innom Tam hver dag! Det var før jeg fikk akvarium, men jeg så aldri at de hadde reker. :P Æ kommer mæ fesk.. somethingweryfishy.wordpress.com[/B] Da må du ta deg en tur på lade i dag,for de har 3 typer,tipper rundt 10 reker til sammen,var der igår kl 18-1830. Heidi, stein birger har fått noen reker i butikken,hele 2 stk,på ca ja ikke godt og si ,må nesten har på forstørrelse glass for og se dem. og jeg fant ut att saltvann skal jeg aldri ha,for noen priser,betaler ikke 2500 for en fisk på 5 cm. hehe

Du kan få Stein Birger til å bestille til deg, for han har endel reker på lista si når han skal bestille. Jeg bruker og levere Kirsebærreker og blå reker til han, men det er lenge siden sist. men jeg har de to sortene hvis du vl ha. Vi snakkes når jeg kommer hjem.
Du kan få Stein Birger til å bestille til deg, for han har endel reker på lista si når han skal bestille. Jeg bruker og levere Kirsebærreker og blå reker til han, men det er lenge siden sist. men jeg har de to sortene hvis du vl ha. Vi snakkes når jeg kommer hjem.

ja det gjør vi
Tilfeldig bekjentskap
© selveste
Reklame for plussmedlemskap