Nanokar

Hei her må jeg ha litt hjelp.Skal ha meg et lite nanokar for reker.

så sitter og ser på to typer kar.noen som har erfaring med disse to,hvem som er best av dem.

Fluval Chi

[External Image]

Dymax IQ5

[External Image]

disse kan ses her med video:

Har desverre ikke noe erfaring med noen av disse to - men selv ville jeg ikke hatt et kar uten topplokk.. pga støv og slikt som kommer til å havne i karet, (kattehår!), katter som kommer til å sitte og drikke og stikke labbene neddi hele døgnet, åsså syns jeg det er så risky at det står og "skvulper" uten lokk, hehehe. og runde kanter vil jeg heller ikke hatt, det er så irriterende å se inn i akvariet når kantene bøyer usikten.
ser ikke inn i mine akvarier jeg har nå heller jeg,liker vel heller det tekniske med ett akvarie.men må ha ett reke kar,de forsvinner i de større.eller ser dem ikke da
neimen LARS har ikke du et 700liters akvarium, åsså ser du ikke i det??!
Men jeg skjønner hva du mener.. ser i profilen din at du har ett på 19liter, kan du ikke ha reker i dette da? eller er det mest at du har lyst på nytt kar? (ahh har også lyst på et til et, hahah!)
joda,inrømmer att jeg ser litt da,hihi,det 19 liters er ute av drift,det som er dumt er att det er silikonert en slim bakgrunn på det,ett nano kar har vel alle flater åpne,så jeg kan se inn.
Hm, ja eg vet ikke om det er noe slags mal for hva som er er "ekte nanokar" med tanke på utseende, men selv foretrekker jeg en slags bakgrunn så det er enklere å se, og at det ikke er noe forstyrrende i bakgrunnen (med tanke på når man tar bilder og slikt) så er det lettere å se fisk og planter når man har en bakgrunn synes jeg
Nano betyr vel stort sett bare at det er et lite akvarie. Alt er smått. Om det er bakgrunn i det eller ikke er fritt frem for den det måtte gjelde. Det eneste er at alt er i miniatyr, når det gjelder innredning og slikt.
Du kan jo ta og sjekke ut Fluval Edge, som også er ett såkalt nanokar.
Dette er stilig, følger med pumpe og er også oppgradert til LED lys, hvor de før kom med halogen.
Er det ikke en tråd dedikert til fluval edge nanokarene? der er det vel masse flotte bilder også?
hovedsaken er att det er lite,for det skal stå på ett bord,der jeg kan se det fra alle kanter
Tilfeldig bekjentskap
© Marius S. Lier
Reklame for plussmedlemskap