Hva spiser reker og er skjellene mine retard?

heisann.
lurer på to ting

er den noe artig for jeg kan gi rekene mine som ekstra godbit?
og er det vanlig at skjellene mine graver seg helt ned og aldri kommer opp igjen, kuleskjell mener jeg de heter.
takker for svar
Du kan prøve pasta til rekene, en tørr spaghettibit for eksempel, stikk den bare ned i bunnlaget og følg med. Lar den ikke stå lenge da jeg er litt usikker på om det egentlig er spesielt bra for vannverdiene med mel og egg, pastaen løser seg jo opp etterhvert. Bruker økologisk fullkorn uten at det behøver å bety stort, er det jeg som oftest har i skuffen. Scläger hos levendefødere og L-maller også, og Amanoreker bruker den som lasso. Eventyrlig festlig egentlig - mulig diagnose?

Kuleskjell er det forhåpentlig noen andre som vet mer om, siden hos Akvariereker er borte. Men jeg er nokså sikker på at de ikke driver med noe særlig mer interessant enn dine sånn til vanlig, skjell er vel ikke det aller mest aktive vesen på kloden, de trekker vann inn og dytter det ut igjen. Sjekk et, friske skjell vil lukke seg ved berøring, og de lukter helt sikkert ikke roser hvis noe er galt!

Her brukte jeg grønn Tagliatelle i anledning fotokonkurransen, borte ble den!
[External Image]
Tinte frosne erter og tint frossen spinat,er alle mine reker veldig begeistra for ihvertfall. Ta av skallet på ertene og mos dem
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap