Indiske kloreker sammen med panter krabbe?

Jeg vurderer å trappe ned på antall akvarium jeg har og slå i sammen to akvarium hvis det går. Kan indiske kloreker og panter krabbe bo i samme akvarium? Vil selvsagt ha mange gjemmeplasser og god plass med endel planter og røtter og flere huler.
Jeg har hatt både krabber og indiske kloreker, men aldri sammen. Kan ikke helt se at disse ikke skal kunne gå sammen. Mine indiske kloreker formerte seg noe helt voldsomt, så om du ikke driver aktivt oppdrett/salg er det vel bare en fordel om krabba kan finne på å naske til seg en og annen. Når det er sagt, så var mine krabber ekstremt late og tok bare døde reker/fisk. Den eneste gangen det ble fart i dem var når det var fóringstid De elsket pellets og flakfór. Jeg hadde sortkrabbe, da, og ikke panterkrabbe. Skal snart få meg krabber igjen, og det gleder jeg meg veldig til.
Det høres jo bra ut. Nei driver ikke med salg av rekene så det gjør ingenting at noen av ungene blir mat. Da skal jeg jammen prøve på det. Takk for svar.
Krabba er ikke så veldig aktiv , ganske lat egentlig. Kommer frem nesten kun til da maten severes.
Bare for å si det med en gang, jeg er ingen ekspert og du bør kanskje vente på flere svar før du bestemmer deg. :kaldeføtter:
Ok. Håper noen andre svarer også som har eller har prøvd de to sammen
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap