Eplesneile egg

Hei.. jeg har funnet en klase med egg i akvariet i dag fra eplesnegle..
Men disse er rosa er dette normalt?
Høres ut som kjempe eplesnegle egg
Okay.. jeg fikk beskjed om at det var eplesnegler men di har tatt feil før men da drøyer jeg bare å ser hva som skjer
Eggene til kjempe epler er rosa/røde. Syns ikke dem ser så rosa ut på bildet ditt.

Her er et bilde av en av mine klaser rett etter legging, det er vanlige epler.
Her er bilde av kjempe eple egg.

Ser på bildet ditt nå at det er nok vanlig eple du har. Ble bare litt satt ut da du sa rosa og om det var normalt.. Hehe. Tenkte med engang på kjempe eple, det er noe jeg ikke har lyst på, dem eter visst alt bare det er grønt.. :P
Di ligner jo veldig på di du har på bildet
Da er det nok vanlig eple ja. Phu...
Håle det går fort til klekking
Regner med at du har minst 2 epler i karet? Har du bare en så er sjansen liten for at dem er befruktet.

Er dem befruktet så venter du ca 14 dager også har du masse små bebbiser krypende rundt på glasset..
Jeg har 4 to huer å en han... siste er jeg usikker på
Da krysser vi fingrene for at du blir "bestefar" til masse epler om ca 2 uker..

Den klasen på bildene mine ga ca 150-200 epler, godt over 100 overlevde hehe..
Ja regner med det for di hang på hverandre flere timer for 2-3 dager siden hannen hang på huam.
Jo erik88
Ja regner med det:) for di hang på hverandre flere timer for 2-3 dager siden:) hannen hang på huam.

Gidder du komme hit og forklare det for mine epler og? Virker ikke som dem har helt forstått det der ennå.. LOL

Titter etter både parring og egg daglig her, men neida. Null action.. Hrmf...
Hehe jeg har drivi med en del vannskifting som følge av no2 så det kan jo være grunnen
Vannbytter er alltid en god start, men klarer ikke trigge dem nok her tydeligvis.

Har gule, gule med striper, grønne, blå og hvite.

Dem gule, blå og hvite er store nok til og være i puberteten og vell så det, burde jo oppføre seg deretter, men neida. Tror dem må være litt sjenerte av seg jeg, eller rett og slett late.. :P
Du har ingen til salga da??
Kun dem gule jeg har drettet selv, men har solgt unna dem fleste.

Dem andre har jeg kjøpt her inne.

Et tips er og høre med Heidi her inne, det er hun som er den store snegleguruen..

Har bestilt av henne venter på å fæ det
Da er du i trygge hender..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap