- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- For mange snegler i tanken!!!!
For mange snegler i tanken!!!!
Postet 23.04.14 kl 13:54
Postet 23.04.14 kl 14:28
KampfiskSnegle-eksplosjon kan komme av overfôring. Har man først fått for mange snegler, finnes det sneglefeller å få kjøpt på akvariebutikker o.l. Noen typer er litt effektive.
ah ok..har du noen eksempler? Bare lært her at de i dyrebutikker ikke alltid har så peiling likevel og har ikke lyst å ta liv av fiskene mine heller..MEn nå skal jeg jo bytte tank også får jeg prøve å gi enda mindre for men da vet jeg at det finnes feller.
Postet 23.04.14 kl 14:33
Da jeg fikk pestsnegler hos meg valgte jeg å gå til innkjøp av jegersnegler istedenfor å bruke kjemikaler i vannet som kan skade andre ting enn bare uønsket snegler. Jeg plukket ut de jeg så og lot jegersneglene ta resten. Så ikke en eneste pestsnegler etter det.
Er egentlig ikke noe fan av snegler i det hele tatt, men disse syns jeg er søte iforhold til de andre, bare husk at jegerne spiser alle slags snegler.
Er egentlig ikke noe fan av snegler i det hele tatt, men disse syns jeg er søte iforhold til de andre, bare husk at jegerne spiser alle slags snegler.
Postet 23.04.14 kl 15:06
CathyDa jeg fikk pestsnegler hos meg valgte jeg å gå til innkjøp av jegersnegler istedenfor å bruke kjemikaler i vannet som kan skade andre ting enn bare uønsket snegler. Jeg plukket ut de jeg så og lot jegersneglene ta resten. Så ikke en eneste pestsnegler etter det. Er egentlig ikke noe fan av snegler i det hele tatt, men disse syns jeg er søte iforhold til de andre, bare husk at jegerne spiser alle slags snegler.
men disse jegersneglene...hvor mange trenger man? Er de store?
Postet 23.04.14 kl 15:30
Postet 23.04.14 kl 17:52