kirsebær kar

Tenkte og lage kirsebær reke kar av 45 literen min. Med røtter og javamose. Noen andre tips for hva de liker? Hvor mange kan eg ha? De e jo ganske små. Akvariet er et guppy hotell og har innebygget pumpe. Ser for meg at de ikke liker strøm i vannet....?? Har en 20 liter stående som eg og kan bruke. Der har eg en separat,men irriterende pumpe. Den kostet 50 kr og e liten og firkantet. Og det bobler konstant. Liker stille akvarier hehehe.... Fins det andre pumper til 19 litere?
Hei Vibsi,
Jeg bruker en liten Vita Tech pumpe, og den hører jeg ikke. Gir ikke mye bevegelse i vannet heller. Javamose og flyteplanter er supert for reker, og en liten rot. Mine henger i flyteplantene, eller sitter på rota og plukker ting fra vannet. Jeg har amanoreker og et par kirsebærreker(som jeg ser da) Har ognoen mosekuler de beiter på
Jeg vil også på det sterkeste anbefale mosekuler. Mine foretrekker sandbunn fremfor grus, forøvrig

Om du vil kan du titte på kirsebærkaret mitt på min profil
Stilig kar! Anbefaler dere mosekuler istedenfor javamose eller er det bra med en god blanding?
Jeg har begge deler - selvom det kanskje ikke kommer frem på bildet.

Mosekulene er populære hos de større rekene, som liker å plukke maten som fester seg på dem. Javamose er fin for eventuelle rekebarn å gjemme seg i. Jeg ser også mine større reker liker godt å sitte i javamosen.


Mosekuler er populært her også.
Totalt off topic, men du verden - boblene er borte!
(ooOooOoOO)
anette
Totalt off topic, men du verden - boblene er borte! (ooOooOoOO) :D


De forsvant da jeg ble moderator, fikk ikke ha anonymt nick da.
Jeg savner de litt..
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap