Macrobrachium assamensis "groteske"måltid...

Hei må bare fortelle om Macrobrachium assemensis(klo reke), som er utrolig effektive vaktmestere-har/hadde 4 stk SAEer, en har vært "syk" i flere dager-og akkurat nå når jeg går for å titte på karret så holder en reke på å spise den opp, ca.halv ferdig når jeg kommer. Får bare håpe at fisken var død før den ble tatt-naturen er knall hard.
Nå er reka ferdig med å fortære den fiske, gikk fort.

Slikt skjer stadig her også.
Det "verste" er når fisker jeg synes er sååååå søøøte ligger å gnafser på kompisen sin :/
Du kan regne med at sae var død fra før. Kan ikke tenke meg at en kloreke vil fange en energisk sae;D
Håvard Støre Andresen
Du kan regne med at sae var død fra før. Kan ikke tenke meg at en kloreke vil fange en energisk sae;D

Kan ha vært en anabol-kjempereke?
Og en bitteliten nysgjerrigPer av en SAE?
Var en liten sae, og en relativt "liten"reke ca. 4 cm-så fisken var nok død-første gang jeg har sett det. Var jo en opplevelse det og.
Ken Myrseth
Var en liten sae, og en relativt "liten"reke ca. 4 cm-så fisken var nok død-første gang jeg har sett det. Var jo en opplevelse det og.

Aldri en kjedelig dag når man har akvarier!

Eller jo.. når fisker dør uforklarlig, du må bytte vann hver dag, algene vokser deg over hodet, fiskene liker ikke den nye maten, alle ynglene blir spist opp, øksefiskene ligger tørre på gulvet, de fine mallene dine graver opp alle plantene dine for 3456 gang, fiskene slåss så finnene fyker..
Sant det-begynner å bli "lei" å plante "horblad"scalarene er så glad i den planten at jeg må plante dem 10 ganger om dagen minst men sånn er livet.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap