to typer kulefisk sammen?

Jeg har en Red Eyed Puffer hann (Carinotetraodon irrubesco) og en liten gruppe Dvergkulefisk (Carinotetraodon travancoricus) i hvert sitt kar.

Kan disse gå sammen i en 70L?
Vil tro at det skal kunne gå bra. Dem har noenlunde like krav til vannverdier, og ingen av dem blir voldsomt store.

Imidlertid ville jeg fulgt ekstra nøye med de første timene etter en slik sammenslåing (fint å gjøre slikt i helger, da man gjerne har litt mere tid til overs til slike aktiviteter).
Innred gjerne karet med mye gjemmesteder, slik at dem kan søke tilflukt ved behov.
Tror for den del at det er dvergkulene som kan finne på ugang i denne sammenheng
Takk for svar, da prøver jeg
Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det går å kombinere disse krabatene! Alltid kjekt å fylle hue med mer nyttig info
Ville ikke satsa på at dette går bra over tid.
Det er prøvd tidligere (i større akvarier) med seriemord som resultat.

Mvh

Woland
Woland
Ville ikke satsa på at dette går bra over tid. Det er prøvd tidligere (i større akvarier) med seriemord som resultat. Mvh Woland

Regnet med at "dr.kule" hadde litt mer kjøtt på beinet enn meg for å uttale seg om dette
Hvem gikk seirende ut at denne kampen? Vil jo tro at dvergkulene vil ha minst å stille opp med, men spør nå likevel
En C. irrubesco hunfisk kverka 7 dvergkuler på et par uker...
Denslags foregår gjerne ved nattestid.

Morderiske små j*****.




Mvh

Woland
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap