Irrubesco og sniglar

Heisann!
Har fått meg ei nydeleg lita kule og vil så gjerne gjera forhalda så bra som mogeleg for Tassen!

Har lese masse og fått ein viss peiling på kva som skal til! Likevel er det eit par ting eg lurar på:

1) Eg meiner å ha høyrt frå fleire hald at sandsniglar har for hardt skal for mindre kuler og at dei kan skade nebbet sitt på desse! Stemmer dette?

2) Sidan eg har sand i akvariet heiv eg ei lading sandsniglar oppi karet (sjølvsagt før eg fekk nyss i at dei kunne vera skadelege for tassen)! Etter nokre veker ferie kom eg heim til eit kar fullt av tome sandsnigle skal og ein mektig nøgd Tassen! Då er me over på såørsmålet: Er Irrubesco slurparar? Eg sjekka skala til sniglane nøye og det fantest ikkje teikn til skade på dei, men sniglane var borte...På den andre sida var dei to eplesniglane eg heiv oppi fulstendig borte; ikkje mogeleg å identifisere så mykje som eit lite skalfragment!

For å konkludere litt, og mogelegvis svare på mine eigne spørsmål:

1) Sandsniglane har for hardt skal for Tassen, men då syg han berre snigelen ut i staden! Luringen!

2) Tassen er ingen slurpar, men tyr gjerne til denne teknikken om maten er vanskeleg å nå på annan måte!

Nokon som kunne opplyst meg litt?
Onan
Heisann! Har fått meg ei nydeleg lita kule og vil så gjerne gjera forhalda så bra som mogeleg for Tassen! Har lese masse og fått ein viss peiling på kva som skal til! Likevel er det eit par ting eg lurar på: 1) Eg meiner å ha høyrt frå fleire hald at sandsniglar har for hardt skal for mindre kuler og at dei kan skade nebbet sitt på desse! Stemmer dette?

Store\ voksne sneiler vil nok ha for kraftig skall, og vil derfor ikke være optimalt for at dem skal kunne spise av disse.
Man kan selvsagt knuse skallet på forhånd, slik at det i all hovedsak er innmaten som teller. Dette vil selvsagt ikke gi den slitasjen på tannsettet som er ønskelig.
Blæresneiler\ posthornsneiler er lette å drette, og små eksemplarer av disse er ypperlig fôr.
Mange sier også at sneilene ikke bør være større enn diameter på fiskens øye, for at dem skal kunne ete disse greit. Er jo en grei måte å finne ut hvor store sneilene kan være på, det

Onan
2) Sidan eg har sand i akvariet heiv eg ei lading sandsniglar oppi karet (sjølvsagt før eg fekk nyss i at dei kunne vera skadelege for tassen)! Etter nokre veker ferie kom eg heim til eit kar fullt av tome sandsnigle skal og ein mektig nøgd Tassen! Då er me over på såørsmålet: Er Irrubesco slurparar? Eg sjekka skala til sniglane nøye og det fantest ikkje teikn til skade på dei, men sniglane var borte...På den andre sida var dei to eplesniglane eg heiv oppi fulstendig borte; ikkje mogeleg å identifisere så mykje som eit lite skalfragment!

Vil tro at den i sulten har fått en fin teknikk på hvordan den skal få ut godbitene Det er utrolig hva dyr\ fisk kan lære seg, når nøden er størst.
Kulefisk skal jo ha mye mat, og at den lever etter uker uten ditt stell, tyder jo absolutt på at den fant en brukende oppskrift på sneileslurp
Onan
For å konkludere litt, og mogelegvis svare på mine eigne spørsmål: 1) Sandsniglane har for hardt skal for Tassen, men då syg han berre snigelen ut i staden! Luringen! 2) Tassen er ingen slurpar, men tyr gjerne til denne teknikken om maten er vanskeleg å nå på annan måte! Nokon som kunne opplyst meg litt?

For meg ser dine konklusjoner helt greie ut
Men du bør absolutt gi fisken sneiler den kan knuse med tennene, slik at den ikke får problemer med dette etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap