Jubelscener i dyrehagen

Beklager at jeg må rope:
JEG HAR GREID Å SLÅ KLOA I EN C. SALIVATOR I DAG!!!
*hemningsløs jubledans rundt i stua*

Jeg måtte bare få det ut

Salivator har vært drømmekula for meg, og i dag fikk jeg jammen slått kloa i en! Den ble riktignok ikke med meg hjem i dag, rett og slett fordi jeg ikke har noe kar ledig (men får noen nye om 2-3 uker). Men, vær sikker på at jeg forhåndsbetalte, så de ikke har sjansen til å selge den til noen!

Det var en diger kladas av en han, og jeg tror det er en gammel bekjent av dine salviatorer, Taly. Den har for øvrig allerede utmerket seg som morder. Den hadde nemlig en make tidligere, men den damen svømmer nå i de evige innsjøer...

Helt kuleløs kom jeg for øvrig ikke hjem. Det ble to små irrubescoer også, ei kule jeg også har hatt lyst på. Så nå er kulekvoten fylt opp.

*stepper fortsatt rundt i stua*
Plussmedlem
Eg er frista til å seia: Så kult! :-P

Grattis!
Gratulere meget artig kule.
Disse skal være innaktive å gjemme seg om dagen, men bruker du mye tid ved tanken og er forsiktig ved arbeid i tanken. Kan den bli ganske tillitsfull og komme ut på dagtid å hilse på når du er i nærheten.
I morgen kommer 6 nye og brukte akvarier i huset, inkludert pumper og varmekolber. Og da kan jeg endelig ta hjem salivatoren min. Jeg har hatt noen pumper gående i noen av akvariene mine, så de kunne være klare til jeg fikk akvarier i huset. Så til uka, skal "barnet" endelig få komme hjem. Irrubescoene skal også få mye bedre plass og også den grønne kula. Det blir forhåpentligvis en haug med lykkelige fisk (og kanskje en lykkelig, men blakk eier) her nå
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap