må skryte litt av discusene mine:)

Nei nå skal dere høre..Det er så mye som skjer her hjemme hos meg nå for tiden..hehe..Jeg har 8 discus pluss et scalarepar gående i et 450 l kar..Å jett hva jeg la merke til da jeg kom hjem i dag!!! 2 av mine discuser har tydeligvis funnet ut at de er et par..Å i dag var det ca 200 egg fint plasert på ei rot Jeg har ikke store forhåpninger på at det kommer til å bli noe,men jøss så stili!!

)
Grattis Nila. Alltid morro å se at fiskene legger egg. Er liksom et tydelig tegn på at de har det bra det.
Petter´n
Grattis Nila. Alltid morro å se at fiskene legger egg. Er liksom et tydelig tegn på at de har det bra det.

Jeg har alltid trodd at jeg var den siste som kom til å få discusegg på mine Er ikke akkurat den som sliter meg halt i hel for at de skal yngle..hehe
Og da er det vel ekstra morro også.
Petter´n
Og da er det vel ekstra morro også.

ja d er nesten sånn at jeg må le...
Moro når det skjer-har selv et par som jevt og trutt legger egg nå, så idag gikk jeg til annskaffelse av artemiaegg og utstyret som trengs-så når karrantene karret blir ledig så flyttes parret over-må jo prøve åfå yngler på diskusene-karantene karret ble opptatt i dag(kveld) av 2 stk red snakeskinn diskuser 12-14 cm og 2 små viltfangete Peru"altumer(vanlig scalare) men det høres finere ut med først nevte navn
Ken Myrseth
Moro når det skjer-har selv et par som jevt og trutt legger egg nå, så idag gikk jeg til annskaffelse av artemiaegg og utstyret som trengs-så når karrantene karret blir ledig så flyttes parret over-må jo prøve åfå yngler på diskusene-karantene karret ble opptatt i dag(kveld) av 2 stk red snakeskinn diskuser 12-14 cm og 2 små viltfangete Peru"altumer(vanlig scalare) men det høres finere ut med først nevte navn:)

ja d var liksom ikke planen at de skulle legge egg enda for å si d sånn..For det første så er karet de er i nå solgt, så det går til bergen på onsdag..pluss at jeg enda ikke har skaffa noe ynglekar..Er mitt i flytting..Så det blir bedre i det huset vi flytter til..for der får jeg EGET akvarierom...juhuuu
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap