må skryte litt av discusene mine:)
Nei nå skal dere høre..Det er så mye som skjer her hjemme hos meg nå for tiden..hehe..Jeg har 8 discus pluss et scalarepar gående i et 450 l kar..Å jett hva jeg la merke til da jeg kom hjem i dag!!! 2 av mine discuser har tydeligvis funnet ut at de er et par..Å i dag var det ca 200 egg fint plasert på ei rot Jeg har ikke store forhåpninger på at det kommer til å bli noe,men jøss så stili!!
)
)
Postet 26.06.06 kl 21:42
Postet 26.06.06 kl 22:10
Postet 26.06.06 kl 22:12
Postet 26.06.06 kl 22:19
Postet 26.06.06 kl 22:23
Moro når det skjer-har selv et par som jevt og trutt legger egg nå, så idag gikk jeg til annskaffelse av artemiaegg og utstyret som trengs-så når karrantene karret blir ledig så flyttes parret over-må jo prøve åfå yngler på diskusene-karantene karret ble opptatt i dag(kveld) av 2 stk red snakeskinn diskuser 12-14 cm og 2 små viltfangete Peru"altumer(vanlig scalare) men det høres finere ut med først nevte navn
Postet 26.06.06 kl 22:27
Ken MyrsethMoro når det skjer-har selv et par som jevt og trutt legger egg nå, så idag gikk jeg til annskaffelse av artemiaegg og utstyret som trengs-så når karrantene karret blir ledig så flyttes parret over-må jo prøve åfå yngler på diskusene-karantene karret ble opptatt i dag(kveld) av 2 stk red snakeskinn diskuser 12-14 cm og 2 små viltfangete Peru"altumer(vanlig scalare) men det høres finere ut med først nevte navn:)
ja d var liksom ikke planen at de skulle legge egg enda for å si d sånn..For det første så er karet de er i nå solgt, så det går til bergen på onsdag..pluss at jeg enda ikke har skaffa noe ynglekar..Er mitt i flytting..Så det blir bedre i det huset vi flytter til..for der får jeg EGET akvarierom...juhuuu
Postet 26.06.06 kl 22:32