Må bare skryte litt- har fått to nye discus :)

I dag må være en av de beste dagene på lenge. Har en stund tenkt å utvide flokken fra to (var tre, men den minste flyttet til oppforingskaret) til fire i hjørnekaret mitt, men kresen som jeg er har det ikke vært lett. I går fikk jeg tilbudet i mitt liv, 2 stk red scribbelt stendker discus. Ett flott par som har lagt egg mer enn en gang. Fikk dem for en pris til og med jeg klarte å spa opp hehe. Takk til selger danlars

Legger ved 3 dårlige bilder, de kom jo i karet i dag så litt stressa ser de nok ut. Forresten er det bare en av dem som ble synlig nok på bilde hehet.

De har alt spist litt og rister og bukker for hverandre. De nye to satt seg straks i respekt hos min blue diamond og VF brun, men uten stor dramatikkk. Alt ser ut til å gå strålende så langt Jeg er glad
Så flotte! Skjønner at dette er en god dag )
Takk Jeg skal bringe rosen videre til dem hehe.
Jeg blir såååå misunnelig! Fiskene mine blir grå og kjedelige i sammenligning... Nydelige fisker!
Så flotte
Skal snart starte opp med discus selv. Får to stk Red Marlboro om et par uker. Venter spent på det!
Takk takk Det er kjempegøy med discus, alle skulle hatt noen hehe
Ja det er fine diskus du har. Har selv nettopp statet med diskus hvor 2 allerede har lagt egg.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap