Flytting av diskus yngler over til hoved karret.

Nå er diskus yngla mine blitt mellom 6-8 mnd. og igår flyttet jeg de første 8 stk fra 128 l avlskarret og over til hoved karret 660 l med større diskus.
Og flyttingen har godt veldig bra fram til nå, alle er fremme og har normal farge og oppførsel-har til og med spist både tørr for, okse hjerte og røde myggis
Så nå har jeg begynt og flytte de siste 8 stk over til 660 l, håper flyttingen går like bra som den gjorde igår.

Så hva skal jeg bruke 128 l til nå?? Kanskje en kulefisk
Nå har diskus "yngelen" godt i hoved karret sammen mye større diskuser, og det ar godt kjempe bra. Alle spiser som bare det, og har faktisk bltt enda finere i fargene.
Ingen viser noen tegn til mistrivsel, så jeg må ha hatt flaks med første gangs oppdrettet mitt av diskus. Så det er en spennende framtid i karret nå, vil noen bli den "perfekte" diskus??

Har nå 22 stk diskuser, og har aldri angret med at jeg begynte med den fisken + L maller selvfølgelig.
Heftig mange discus du har da!
Begynner å bli noen stykk nå
Drømmer jo om den perfekte egen dretta diskusen, og den /dem vokser i karret mitt nå
Kommer til å "kvitte" meg med flere etter som de vokser til, er litt fult karret nå ja.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap