Discus priser!
Postet 07.09.08 kl 23:22
Eh... *host* Må nesten si det:
du skjønner vel at dette med pris varierer ekstremt mye, alt etter hvor og hvem du kjøper fra og hvilken størrelse det er på fisken ??? Og om det er fra butikk eller privatperson, evt privat-oppdretter du kjøper av.
Hvorfor spør du ikke der du har tenkt å kjøpe dem istedet? Da får du svar du kan stole på.
Svar her vil jo ikke bli annet enn ville gjettinger. Ingen kan vel vite hva prisen er der hvor du til slutt ender opp med å kjøpe noen. Du må i det minste opplyse hvilken størrelse du har tenkt å kjøpe dem i, for størrelsen alene kan utgjøre en tusenlapp eller mer pr fisk (voksen eller yngel)
du skjønner vel at dette med pris varierer ekstremt mye, alt etter hvor og hvem du kjøper fra og hvilken størrelse det er på fisken ??? Og om det er fra butikk eller privatperson, evt privat-oppdretter du kjøper av.
Hvorfor spør du ikke der du har tenkt å kjøpe dem istedet? Da får du svar du kan stole på.
Svar her vil jo ikke bli annet enn ville gjettinger. Ingen kan vel vite hva prisen er der hvor du til slutt ender opp med å kjøpe noen. Du må i det minste opplyse hvilken størrelse du har tenkt å kjøpe dem i, for størrelsen alene kan utgjøre en tusenlapp eller mer pr fisk (voksen eller yngel)
Postet 07.09.08 kl 23:27
Endret: 07.09.08 kl 23:29
Postet 07.09.08 kl 23:39
Kim Andre NielsenEn annen ting! Har du ikke noe fornuftig å komme kan du holde kjeft! Takk! Mvh Kim
Jeg vet at du spør om disse prisene så du vet hvor du skal legge deg prismessig i din nye butikk eller webshop. Jeg tror det kan være lurt å holde seg unna slike kommentarer ovenfor mulige framtidige kunder. Det er meget langt mellom hver person som ordlegger seg sånn her på forumet, og det kan da umulig være særlig lurt å framstå en sur idiot da du ønsker å starte som forhandler?!
Du spurte, og fikk et godt svar fra Mona slik jeg ser det.
Mvh,
Kristian
Postet 08.09.08 kl 00:00
Hei
Mitt poeng er at hvis man skal komme med en kommentar kan man komme med noe informativt, og ikke det jeg oppfattet som noe spydig. (ikke bare jeg som synes det!) Jeg spurte om pris, hvis hun hadde vist om noen kunne hun kommet med det.
Hvis u er moderator kan du like gjerne slette hele tråden, jeg fant noen priser da jeg søkte på forumet, var like greit det egentlig.
Fiskene er ikke til butikken, men til mitt private akvarie. Blir nok ikke noe ferskvann med det første
Mvh Kim
Postet 08.09.08 kl 00:23
Endret: 08.09.08 kl 00:27
Postet 08.09.08 kl 00:39
Endret: 08.09.08 kl 00:48
Mine damer og herrer så trekker vi pusten og stanser dette tullet.
Kin Andre du fikk et svar fra Mona som er helt normalt å stille. Størrelsen på discus betyr mye for prisen. Stram opp språkbruken hvis du ønsker å poste videre på forumet.
Mona hev deg over slike svar og rapporter heller. Jeg sletter slike svar med hard hand. Å svare med samme mynt betyr bare mere jobb for meg.
Postet 08.09.08 kl 00:47
Postet 08.09.08 kl 01:04