Mine nye skryte fisk :d

Fikk meg noen nye diskus i dag jeg. Skikkelig store å flotte. Dette er ett par, så dette kan bli spennende Hannen er ca 20 cm og hunnen 17 tipper jeg. STORE er de i vertfall.

Ikke mye å skryte av uten bilder

-Tim
Neida jeg vet.. men de kommer, her og fru diskus må bare komme fram fra bakom roten først..
Nå kom de fram litt

Hannen er den med mest hvite flekker.
Hvilken type er dette da? er det F1 discus?
vet ikke. hehe. kom over noen som var til salgs kjøpte de og løp fornøyd hjem.

aner ikke hva denne heter. Men jeg likte de godt skal se om jeg får tatt bedre bilder når de er blitt litt tøffere i trynet i det nye hjemmet sitt
Det ser ut som et par Pigeon blood red.

Pene var de!
Leona
Det ser ut som et par Pigeon blood red. Pene var de!

det var og dt første som slo meg, men jeg er ikke sikker. skal kikke litt rundt å sammenlikne men tror nok det er noe i den duren. kanskje
Hei bare ett forslag.

Dine fisker ser ut til å være:

a) Rød Marlboro (den rødeste)
b) Pigeon Checkerboard (den mønstrede)

Grattis med ny fisk.

Enjoy!
Thanks

Takk for forslag

Kikket litt i en bok jeg har her med masse forskjellige sorter diskus å de Pigeon blood Som jeg har bilder av er mye mer orange i fargene..

Jeg har en fin liten red malboro fra før av å disse er like kraftige i den røde fargen som den.. Så det kan kanskje være en blanding av noe artige greier..

Artig nå er de ute å seiler i akvariet. Å jeg trenger liksom ikke myse lengre for å se fisken.. hehe eller vertfall ikke de to
hadde nok rett du Geir hannen er nok en Pigeon Checkerboard Fant veldig mange bilder inne på google som var veldig lik han tøffen

Så flotte!!! Bare å vente på yngelen da...;=)
De var tøffe.
Blir å vente med slik fisk til jeg eventuellt får et større akvarium.
Grattis med nye individer av FERSKVANNETSKONGE, de var fine.
Ken Myrseth
Grattis med nye individer av FERSKVANNETSKLOVN
Glugga
Så flotte!!! Bare å vente på yngelen da...;=)

Jepp venter å venter.. hehe neida.. De må no få roe seg her før jeg setter meg ned å venter

Håper bare de får fram yngel.. Egg har de hatt mange ganger.. Men vi får se Gleder meg til om noen uker.. For nå skal jeg parre ene hunden min på hønefoss i neste uke, så skal jeg hjem igjen her å sitte forran akvariet med Vigdis sin voksende mage Å håpe på det smitter over på her og fru diskus.
hehe

Til Ken Myrseth: Takk de ER helt konge.

Og til Magne Xcv: Tror kanskje du og er en klovn jeg :p
Mine flotte Nå eier de nermest karet mitt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap