Svart discus!

hei, kjøpte meg discus for ikke så lenge siden, den ble mobbet av andre i gjengen sin! men nå når den er hjemme hos meg er den fortsatt svart, skifter litt farge av og til! vann verdiene er opptimale, og den lever i et rolig akvarium! what to do!??:s
"rolig akvarium" hva slags andre fisker har du i karet, og hvor lenge siden er det at du fikk Discusen?
det er bare et par kardinal tetra og svarte neoen tetra oppi der, men kasta ut malla, så kom fargen! så den ble vist stressa av malla:s jaja! det ordnet seg
Så bra da Men spør her på forumet hva som passer med Discus før du putter flere fisker i karet. Det er mange fisker som kan stresse Discus uten at vi er klar over det.

PS! Du vet at Discus er en stimfisk og trives best i en gruppe på ca 6 stk?
Umjulig og gi noen hjelp før du legger ut mere info...
Størrelsen på karret, antall diskuser, vannverdier, pumper osv, kort sagt alt om karret og rutinene rundt det.
alt er bra nå, fargene er tilbake! var bare den teite malla som stressa h*n! resten ser ut til og ha det bra! vann verdiene er bra! ph på 7 nO2 er på null akvariet har vært stabilt lenge, så det var ikke vann verdiene det var, resten trives, var bare den ene som stressa litt pga den malla, så malla havna oppi til malawiene mine:P kjøpte meg 15 antisistrus i stedet!
Har du bare EN enslig diskus??
Tilfeldig bekjentskap
© RHD
Reklame for plussmedlemskap