Ødelagt svømmeblære.

Jeg har overtatt en jumbodiscus av ukjent herkomst, i håp om at den skal bli bedre. Den har alle symptoner på sprengt svømmeblære, den står tilnærmet oppned når den viler og har store problemer med "balansen" hele tiden. Den har hvisstnok vært utsatt for et kraftig og raskt temperaturfall med sprengt svømmeblære som resultat. Den har forøvrig spist glupsk i fra første dag her. Det jeg lurer på er om noen i det hele tatt har opplevd at disse discusene kan hente seg inn igjen, eller går alle en langsom død i møte eller svømmer loddrett resten av livet?

Jon
Hei Jon
Jeg har en som jeg kjøpte usett i november og den har problemer ca annenhver dag, men spiser godt og virker ellers frisk ,den lever og er tykk og fin, tror aldri de blir helt bra(Jeg har ikke hørt om noen) i dag er den helt fin ,men i morgen kan den svømme opp ned, eller ligge og hvile på bunnen men jeg har latt denne leve fordi det virker ikke som den lider, ellers så spiser den og er midt på treet i flokken.
ja, jeg var i grunnen klar over at dette vil forbli kronisk, men tenkte jeg skulle høre. Så lenge den spiser og virker bra ellers så kan den få leve inntil videre.

Jon
Prøvd å kjøre varmekur på den, 34 grader over noen dager?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap