Punktum. - div til salgs!!

Der var mitt discuseventyr over! Kom hjem i dag til 400 liter vann på sprettny parkett!!!! Så nå er fiskene snart plassert hos en venn med god plass i påvente av salg. ( se annonse)
Parketten er tatt opp og satt til tørk, forhåpentligvis kan den brukes på et barnerom. Ny parkett til stua må kjøpes, og vi som nettopp er ferdig med oppussing............

Rett og slett til skrekk og advarsel.
uff. Trist når sånt skjer, også nyoppusset itilegg da. Virkelig mitt verste mareritt:s så du slutter helt med discus da? Ikke starte opp igjen? Ses nærmere desember
Stakkars deg for et mareritt. Det er vel noe alle akvarieeiere har en viss angst for.

Hva gikk galt? Er det lekkasje fra slanger/filter, silikonfuge i tanken, eller er det knust glass?
Glasset sprakk nedover hele kortsiden, og karet tømte seg nok fort, vannet var fortsatt varmt på gulvet da jeg kom hjem.

Nei, det skal nok ikke inn mer vann enn du kan få i ei vaskebøtte i stua mi igjen Synes selvfølgelig at det er trist å kvitte seg med fisk jeg har brukt lang tid på å plukke ut og fått den flotte stimen jeg ønsker. Dessuten har jeg vært langt over middels intr i hobbyen. Nå blir det nok enda mer tid til trening
Dette var lang fra trivelig.... Heldigvis støpt gulv under. Nå står både varmekabler og byggevifte på for fullt. Har gått bra med isolasjon, og det er heldigvis en liten høydeforskjell på den gamle og den nye stuedelen. Min fantastiske samboer er så positiv han bare kan, og er igang med å gjøre den jobben han gjorde for 2 mnd siden på nytt. Flott svoger kom ilende til på minuttet med hammer og brekkjern.
Utrolig kjedelig!
Spesielt når det er helt nyoppusset. Da er det lite trøst å få nytt gulv; for du hadde vel sørget for skikkelig forsikring?
Nettopp derfor vi flytter alt av akvarium inn i den snart nyoppussede vaskekjellern våres!

Håper det går bra med stua da
Jeg synes ikke det er en grunn til å avslutte noe du liker å holde på med

Få opp parketten igjen, nytt kar, og kast deg igang igjen.
Det er ikke dagligdags at et akvarium sprekker, så hva er sjansen for at du opplever dette igjen?
Dette burde jo forsikringen kunne dekke.

Ingen grunn til å slutte å kjøre bil, om naboen dunker borti bilen din.
Altså uhell kan skje.
Har flinke håndtverkere i familien, og det ser ut til at prisen for gildet omtrendt vil tilsvare egenandelen på forsikringer. Det har heldigvis gårr veldig bra,- nå er det bare jobben igjen.....

Vel... kjøre bil er vel en nødvendighet Jeg er en erfaring rikere, og tar nok ikke sjansen en gang til. Det ser ut til at fiskene får gode hjem, og det er godt å slipe unna nedslakting.
Mimrer litt
Slik så det ut kvelden før det hele gikk til h.....
Fin fisk, flott gruppe!
Hei

så trist.... Men jeg syntes du skal gi på jeg, og få deg et nytt kar!!!! skjer det samme her, går vel både stue og kjellerstue, men da får det bare skje, kan ikke gi opp av den grunnen, vi koser oss veldig med dette... virker som du og gjorde det, inntil dette skjedde..... få det litt på avstand, og gi på igjen!!!

LYKKE TIL!!!!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap