Stendker discus

Noen som vet butikker som selger dette nå? Oslo området?
Vet bare om Betines Discus som kan sende. Og Robin F. i Drammen, men han selger kanskje bare små(?).
Var innom Dyrego Zoo på Oslo City heromdagen og dei hadde ein fin samling med Discus frå Stendker. Både jumbo-size og mindre variantar, mange ulike fargekombos. Dei har også fått inn ei flott lita stim med viltfanga Discus...
Priser
Husker du hva prisene var på VF på Oslo City?
Truls Lund
Vet bare om [URLBLOCK1] som kan sende. Og Robin F. i Drammen, men han selger kanskje bare små(?).

Er den siden fremdeles operativ? Jeg sendte de en mail og fikk aldri svar :\
hugsar ikkje prisen på VF på Dyrego nei men dei var ikkje gratis for å sei det slik
http://www.scandizoo.no/

Jeg kjøpte fra Scandizoo i November og fikk discus levert på døren direkte fra Stendker,

Fine priser og god service.
Takk for tipset Geir, sender mail til Scandizoo med det samme.

Bustersshop har fortsatt ikke svare på mail på sikkert to uker nå. Robin har veldig fine priser han også, men ikke de typene jeg er på jakt etter for øyeblikket.
Og da var det veldig hyggelig å se at det er flere forretninger som selger Stendker diskus. Er litt out of date, har ikke hatt ferskvann på ca 10 år
Sendte mail til scandizoo før helgen, ikke fått noe svar enda. Så er nok litt treghet i systemet der også virker det som..
Robin i Drammen er så vidt jeg vet medeier i Scandizoo og samarbeider med Kjetil Eilivstøl. Prøv evnt å ringe til Kjetil på nr 95033538.

Hvis det bare er mange nok som er interessert så importerer de nok flere discus fra Stendker.

Jeg prøvde også å kontakte Bustershop i høst, men fikk ikke respons på mail. Fikk til slutt snakket med en fyr ved å ringe til dem, men for oss som bor i Osloregionen er det jo lettere å bruke Scandizoo.

Bortkastet å gå over bekken (Drammenselva) for å hente vann.

Håper at han tar imot bestilling.
Ellers ville det vel ikke være noe stort poeng med å liste opp alle prisene på størrelser som er tilgjengelig. Så fremt det ikke bare er forbeholdt store bestillnger da, men litt lite info å finne på siden nå (under oppdatering)

Det er bare snakk om 13 diskus, str 6,5/8 cm

Tror prisene gjelder uansett antall. Synes å huske at jeg fikk litt rabatt når jeg kjøpte mer enn 10 stk.

Hjemmesiden deres er vel som for mange andre som driver hobbybedrifter ved siden av annet arbeid; de har planer om oppdatering, men har for liten tid til at det blir noe av.

Geir Rolfsnes
Tror prisene gjelder uansett antall. Synes å huske at jeg fikk litt rabatt når jeg kjøpte mer enn 10 stk. Hjemmesiden deres er vel som for mange andre som driver hobbybedrifter ved siden av annet arbeid; de har planer om oppdatering, men har for liten tid til at det blir noe av.

ja Geir vi bruker det meste av døgnet Nettsider er dessverre noe vi hverken har tid til eller egentlig noe ønske om å drive med ( Jobber som webutvikler 12 timer om dagen og derfor er det å holde på med fisk MYE mer viktig enn gode nettsider for oss).

Vi skal ha en ny sending nå om ikke mange dagene så dere som har spurt både her på akvaforum , på pm, send tekstmeldinger og mail har nok fått en tilbakemelding på deres enhet

Fint at dere står på Kjetil. Husk å få med masse discus-for også da.
Håper det er greit at jeg driver litt reklame for dere her .
Er veldig fornøyd med mine 20 discus. Alle lever i beste velgående og har vokst bra
Ny sending med stendker diskus!
masse for ankommer neste fredag, sammen med masse fisk!

*Tefe
*santarem
*Red scriblet
*blue diamond
*Snakeskin
*kobalt
*fire red
*marlboro red
*red turkis
*briliant turkis
med flere.....i forskjellige størrelser

er dere raske så kan det og komme andre varianter, send meg i såfall en mail på spes ønsker raskt til kjetil@eilevstol.com

Jeg hadde mange Stendker discus før. Jeg reiste ned til Hamburg og kjøpte dem direkte hos Stendker. Noen bilder av de 38 voksne jeg hadde:
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap