Svømmeproblemer hos diskus

Den ene av discusene har i løpet av den siste uken fått problemer med å svømme. Det virker som den jobber kjempehardt med å komme seg opp fra bunnen, og når den blir sliten står den og hviler på bunnen eller mot ei rot...se bildet... Den har blitt tynnere, men kaster seg fortsatt over maten ved foring.
Jeg klarer ikke å finne ut hva som feiler den og håper noen av dere kan hjelpe. Hvis ingen har et svar og vet hva som hjelper, tenker jeg den må avlives, den strever hardt slik det er nå....
Hei, kanskje han har problem med svømmeblæra.
Fisker kan få ulike problemer med likevektsorganet sitt, svømmeblæra. Det kan være skader etter slossing, eller infeksjoner. Slike problemer gjør oftest at fisken sliter med å enten holde seg flytende (synker til bunnen med en gang den slutter å svømme), eller at den flyter som en kork til overflata. Gode vannbytter kan hjelpe på, men er ikke fisken bedre i løpet av 3-4 dager, bør den avlives.
Hei... har du noen Discus til salgs ? Hvis ja, hvor mye koster dem
Det har jeg, pris kan vi bli enig, kom å ta en titt, du bor ikke så langt fra meg.
Beklager så ikke at du hadde skrevet før nå!! Hvor store er de, farger, og pris ?

Mvh Ibrahim
Hei, de er mine oppdrett, de er ca, 5 måneder , forskjellige størrelse, også har jeg endel forskjellige farge på store størrelse, på andre ord, voksene Discuser.
Kom å ta en titt, hvis du bor i nærheten, behover ikke å kjøpe ,bare kom å titt.
Det skal jeg! Hva er tlf nr ditt? Kunne jeg få vite prisen ? Er ute etter noen Discus
Har du mulighet til å sende meg noen bilder på mail? ibro_m@live.com ... kommer til å kontakte deg neste gang jeg skal til Sarpsborg!
Når du har vannbytte så må du være forsiktig med temperaturendringer. Et par grader kan faktisk gi betennelse på svømmeblæren. det kan gå over av seg selv. Hvis ikke den er bedre ila to uker - avliv den.
Tråden er fra i fjor så det spørs om han trenger hjelp enda
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap