Fina Fisken
Hei.
Var og kjøpte oksehjerte fra fina fisken i dag, mens jeg sto og grevde i frysern for og finne de rette pakkene.( jeg har faktisk fått noen pakker som var rosa i farge disse virket rar på konsistens og fisken ville ikke ha de.) Da fant jeg noe som heter "discusfoder" fra samme produsent, nå hadde de bare en pakke som var åpnet siden de brukte den til fiskene i butikken. Dette er en blanding av reker, spinat, og oksehjerte den er hvit på farge. Noen som har brukt dette og evt hvilke erfaringer.
Var og kjøpte oksehjerte fra fina fisken i dag, mens jeg sto og grevde i frysern for og finne de rette pakkene.( jeg har faktisk fått noen pakker som var rosa i farge disse virket rar på konsistens og fisken ville ikke ha de.) Da fant jeg noe som heter "discusfoder" fra samme produsent, nå hadde de bare en pakke som var åpnet siden de brukte den til fiskene i butikken. Dette er en blanding av reker, spinat, og oksehjerte den er hvit på farge. Noen som har brukt dette og evt hvilke erfaringer.
Postet 18.12.05 kl 22:22
Endret: 18.12.05 kl 22:24
Postet 18.12.05 kl 23:10
Postet 19.12.05 kl 00:10
Postet 19.12.05 kl 00:14
Postet 19.12.05 kl 00:19
Postet 19.12.05 kl 00:25
KråkebollenEg trur at Fina sitt frossenfôr er tilsett masse vatn. Det har ein heilt anna konsistens enn den eg har laga sjølv. Eg ser det når eg skjer den opp at det består mykje av vatn. Noken andre som har merka det?
Har funnet ut det samme selv. Vann er jo billigere enn gode råvarer, så det er nok derfor
Postet 19.12.05 kl 13:19