Testosteronbombe is selskapsakvariet

Jeg har hatt en fundulopanchax gardneri gardneri i selskapsakvariet i lange, lange tider, og det har vært en fredelig kropp (så lenge det ikke har vært noen andre hanner av samme art i akvariet). Det siste halve året, har han vært single, ettersom begge damene avgikk med døden. I de siste ukene har han blitt en hissigpropp. Han oppfører seg som om han har tenkt å anskaffe kone og barn. Han ser rett og slett ut som om han er en omsvømmende hormonbombe. Han tøffer seg mot alt og alle (kanskje med unntak av sugemallene mine, ihvertfall de store). Først så det ut til at han hadde tenkt å gifte seg med palettdamen min, men etterhvert har han oppført seg sånn også mot SAEene mine og mot mine falske flying fox. Jeg har ikke sett han sånn da han hadde kone og lekte med henne en gang. Men han er utrolig flott der han svømmer rundt og spiller ut finnene sine! Jeg har faktisk aldri sett han penere og flottere enn nå, til tross for at dette er det berømmelige pestkaret mitt, og at forholdene der ikke er optimale nå. Hva i alle dager er det som trigger han til å gå så totalt i hormonrus som han gjør nå? Han oppfører seg som enkelte av kampfiskene mine har gjort! Og det er ikke gjort noen endringer i dette akvariet på lenge, heller ikke i vannverdiene. Den eneste endringen er at sjokolademallene og mystusen min har fjernet alt som heter stimfisk.

PS: Nei, jeg har ikke puttet noen eSHa-produkter i vannet på lenge

Har ikke noe fornuftig å komme med, men siden den er så flott nå.. hva med et bilde til basen?
Det er ikke bilder der..
Jeg skal forsøke, men fjompenissen er da aldri i ro...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap