Killi hjelp!

Hei, ønsker og starte med killi, men får ikke tak i egg... er det noen som hvet hvor man kan får tak idet? lurte også på hvilken type torv man bruker... har flere 30 L kar som er klare til og brukes :P tips motas med takk
Jeg køber selv æg på www.aquabid.com men det er sikkert for koldt at få sendt æg nu...

Eventuelt kan du tilmelde dig SKS (Skandinavisk Killi Seskab) www.killi.dk og se om der er medlemmer nær dig.

Jeg bruger ikke tørv, da jeg ikke beskæftiger mig med anuelle arter. JEg har bare plantelegere/moppelegere (Rivulus, Aphyosemion).
Jeg kjøpte mine killiegg fra eBay, der kryr det av selgere som selger egg fra div. killi-arter. Betalte med PayPal, som jeg har et kredittkort knyttet til som betalingsmiddel.

Ser du bare er 17 år. Det er nok litt for ungt til å ha sine egne kredittkort og betalingskort, noe som er en forutsetning for å handle på nett fra utlandet. Men kanskje hvis du får hjelp fra mamma eller pappaen din?

Men ang. sending av egg, så tror jeg dette er feil årstid for oss som bor her i nord. Du bør nok vente til våren med å få tilsendt noe.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap