noen som vet forskjellene?

Er det forskjell på røde mygglarver på boks eller de som er frossen? Er det ikke samme hva man gir fisken av dette, mygglarver er vell mygglarver om de er frossen eller ikke? Rett meg om jeg tar feil...
Regner med at de vil miste litt av næringen når de er frosset, men frosne er helt topp de også!
Frysetørrede mygglarver har vesentlig lavere innhold av både næring og vitaminer, kontra levende.
Frosne mister også noe, men ikke så mye som frysetørrede.

Mine fisk er ikke like ivrige på frysetørrede myggisser som frosne
røde myggiser
hm, ok. Er en sånn fryse blox for mye? eller deler man en sånn bit i 2? er dette kunn sånn "helge kos" ikke hverdags mat med andre ord.
Om en firkant er for mye til karet ditt, må du nesten selv vurdere Kommer jo helt ann på hvor mye fisk du har, og hvor glupske dem er.

Selv tiner jeg en halv pakke x2 i uka, så det går en del av dette foret her i gården
tiner du en sånn blox før den havner i akvariet? har jo kun 59 liter da, men en god del glups fisk ja(de er extremt glad i mat)
Jeg tiner alle typer frossetfor, slik at mestparten av guggevann renner av før jeg har det i karet.

Jeg har rett å slett ordnet meg en liten boks (250ml fôrboks), som jeg har tatt vekk det meste av lokket på. I denne åpningen har jeg festet en bit gammel akvariehåv, av den helt finmaskede typen.
I denne boksen tines det fôr, gjerne under rennende kaldt vann, i store mengder. Enkelt, rensling, og økonomisk
hm, hørtes ikke dumt ut. Jeg tenkte ikke på den væsken som evt. blir av en slik klump... Men om man skyller den, renner det av mye mat da? ingredienser eller? Gjør vel kanskje ikke det. Kanskje jeg må prøve en i dag Var å kjøpte meg en slik plate med x anntall bloxer på i dag, ser at det går mest på frossent enn den boksen med tørr(har for såvidt en slik og) Men kan jo gi begge deler i ny og ne.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap