- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Finnes det hvite og sorte mygglarver?
Finnes det hvite og sorte mygglarver?
Postet 31.03.07 kl 21:47
Endret: 01.04.07 kl 21:27
Dahlsdyrerike i moss har frossende svarte, og har hvite inne nå og da.
De sender også så ta en tur inn på siden og send de en mail om det. De sender over hele landet. (www.dahlsdyrerike.no)
De sender også så ta en tur inn på siden og send de en mail om det. De sender over hele landet. (www.dahlsdyrerike.no)
Postet 31.03.07 kl 21:51
Postet 31.03.07 kl 21:53
De fleste produsenter av frosne mygglarver har alle tre variantene; hvite, svarte og røde.
Frank Angell har skrevet produktomtale om Fina Fisken frossentfòr. Ligger under forumet "Butikker og produkter".
Den finnes i to versjoner, en med bilder og en uten.
Frank Angell har skrevet produktomtale om Fina Fisken frossentfòr. Ligger under forumet "Butikker og produkter".
Den finnes i to versjoner, en med bilder og en uten.
Postet 31.03.07 kl 22:42
Endret: 31.03.07 kl 22:43
Postet 01.04.07 kl 20:46
Postet 01.04.07 kl 20:51
Postet 01.04.07 kl 21:19
Flere nettbutikker har, men jeg tviler på at det er så smart å bestille over nettet. Husk at dette er frossenfôr, og det overlever neppe turen gjennom posten. Tropefisk.no sender ikke (og har dessuten et annet merke). Hva aquamanias.no gjør, vet jeg faktisk ikke. De har Fina Fisken, men kun sorte, og ikke hvite. Webzoo tror jeg ikke selger frossentfor i det hele tatt. Aquarius Zoo har begge deler.
Postet 01.04.07 kl 21:52
Som Dyrehagen er inne på; frossetfôr er ikke det ultimate å sende.
Samtlige Tropehagenbutikker får i alle fall deler av sine leveranser fra Svenske Imazo. Samtlige av de typene frossetfôr jeg har listet opp i omtalen, er å skaffe fra Imazo. Butikkene(Tropehagen) har også kataloger, der alle disse er repressentert, med både minsteantall, varenummer og bilder Det er vel derfor ikke tilgangen det er noe feil med, i alle fall
PS: Når dette kan skaffes til håpløse Sortland, kan jeg ikke tenke meg at det ikke skulle væremulig for din del også.
Det er mulig at du må få bestilt opp pakker med 10 brett i, kan jo hende at butikken ikke vil ha lagerført en vare de ellers ikke omsetter mye av
10 er minste kvanta for både sorte og hvite mygg, men de ønsker mest å sende hele kasser på 130 pakker sorte, og 200 pakker hvite
Samtlige Tropehagenbutikker får i alle fall deler av sine leveranser fra Svenske Imazo. Samtlige av de typene frossetfôr jeg har listet opp i omtalen, er å skaffe fra Imazo. Butikkene(Tropehagen) har også kataloger, der alle disse er repressentert, med både minsteantall, varenummer og bilder Det er vel derfor ikke tilgangen det er noe feil med, i alle fall
PS: Når dette kan skaffes til håpløse Sortland, kan jeg ikke tenke meg at det ikke skulle væremulig for din del også.
Det er mulig at du må få bestilt opp pakker med 10 brett i, kan jo hende at butikken ikke vil ha lagerført en vare de ellers ikke omsetter mye av
10 er minste kvanta for både sorte og hvite mygg, men de ønsker mest å sende hele kasser på 130 pakker sorte, og 200 pakker hvite
Postet 03.04.07 kl 13:36