Finnes det hvite og sorte mygglarver?

Nå har jeg lest at sommerfuglciklider ikke skal ha røde mygglarver, men hvite eller sorte går fint.
Har hørt på dyrebutikker i 3 byer inkl. min egen nå, og ingen har nån gang hørt om hvite eller sorte.
Vet dere av en nettside man kan får bestillt dette fra?
Dahlsdyrerike i moss har frossende svarte, og har hvite inne nå og da.
De sender også så ta en tur inn på siden og send de en mail om det. De sender over hele landet. (www.dahlsdyrerike.no)
De fleste produsenter av frosne mygglarver har alle tre variantene; hvite, svarte og røde.

Frank Angell har skrevet produktomtale om Fina Fisken frossentfòr. Ligger under forumet "Butikker og produkter".

Den finnes i to versjoner, en med bilder og en uten.
Å, den var kjekk den artikkelen frank hadde skrevet. Men har fina fisken en hjemmeside man kan gå til å bestille? Prøvde å søke litt rundt navnet, men kom ikke noe opp.
De fleste dyrebutikker har dette. Men i de mindre butikkene må du spørre etter det (i en del store også), siden de oppbevarer dem i fryseren bak disken
ja men nå er det slik at de 3 butikkene jeg har hørt i ikke visste hva jeg snakket om en gang. De var ikke klar over at det fantes hvite og sorte...Derfor så lurer jeg på om en nettside man heller får bestilt slik fra selv! Og den Fina Fisken virka super... Nettsiden dit tar jeg med glede mot...
Flere nettbutikker har, men jeg tviler på at det er så smart å bestille over nettet. Husk at dette er frossenfôr, og det overlever neppe turen gjennom posten. Tropefisk.no sender ikke (og har dessuten et annet merke). Hva aquamanias.no gjør, vet jeg faktisk ikke. De har Fina Fisken, men kun sorte, og ikke hvite. Webzoo tror jeg ikke selger frossentfor i det hele tatt. Aquarius Zoo har begge deler.
Som Dyrehagen er inne på; frossetfôr er ikke det ultimate å sende.
Samtlige Tropehagenbutikker får i alle fall deler av sine leveranser fra Svenske Imazo. Samtlige av de typene frossetfôr jeg har listet opp i omtalen, er å skaffe fra Imazo. Butikkene(Tropehagen) har også kataloger, der alle disse er repressentert, med både minsteantall, varenummer og bilder Det er vel derfor ikke tilgangen det er noe feil med, i alle fall

PS: Når dette kan skaffes til håpløse Sortland, kan jeg ikke tenke meg at det ikke skulle væremulig for din del også.
Det er mulig at du må få bestilt opp pakker med 10 brett i, kan jo hende at butikken ikke vil ha lagerført en vare de ellers ikke omsetter mye av
10 er minste kvanta for både sorte og hvite mygg, men de ønsker mest å sende hele kasser på 130 pakker sorte, og 200 pakker hvite
Tilfeldig bekjentskap
© Liv Hjelle
Reklame for plussmedlemskap